KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

TD

Polish translation: to-date

22:39 Nov 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: TD
kontekst: zestawienie zarobku, podatków, ubezpieczenia społ. osoby pracującej w Wlk. Bryt. (w przybliżeniu odpowiednik naszego "paska")

W jednej z rubryk znajdują się pozycje
- Total Gross Pay TD
- Gross for Tax TD
- Tax paid TD
- Earnings for NI TD
- National Insurance TD
- Pension TD

poniżej w tej samej kolumnie niektóre pozycje są powtórzone już bez "TD":
- Earnings for NI
- Gross for Tax
- Total Gross Pay

Trzeba przy tym dodać, że pozycje z "TD" mają inne wartości od tych bez "TD".
cynkol
Poland
Polish translation:to-date
Explanation:
czyli narastajaco - a po ludzku od poczatku roku (albo - czasem - innego okresu wskazanego przez kontekst)

HTH

Tax to date is the accumulated total of tax paid in this tax year to date. This Employment Pay and Tax shows the gross pay earned and the tax paid in the ...
www.i-resign.com/uk/resignationkit/p45.asp

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-11-21 23:01:05 GMT)
--------------------------------------------------

bylo np. tu:
http://www.proz.com/kudoz/1004313
5 +5 narastająco od początku roku TomaszD
5 do dnia dzisiejszego Maciej Andrzejczak
4 w bieżącym roku Magda Dziadosz

i tu:
http://www.proz.com/kudoz/171607
4 -1 od początku roku A Glazek
disagree AlD: to sie tlumaczy jako narastajaco w roku

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1to-date
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3 +1do dziś/do chwili obecnej (to date)
Caryl Swift


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
td
do dziś/do chwili obecnej (to date)


Explanation:
http://tinyurl.com/tao9w (Page 9)
http://tinyurl.com/y6clyv

Caryl Swift
Poland
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
11 hrs
  -> Thank you! :-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to-date


Explanation:
czyli narastajaco - a po ludzku od poczatku roku (albo - czasem - innego okresu wskazanego przez kontekst)

HTH

Tax to date is the accumulated total of tax paid in this tax year to date. This Employment Pay and Tax shows the gross pay earned and the tax paid in the ...
www.i-resign.com/uk/resignationkit/p45.asp

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-11-21 23:01:05 GMT)
--------------------------------------------------

bylo np. tu:
http://www.proz.com/kudoz/1004313
5 +5 narastająco od początku roku TomaszD
5 do dnia dzisiejszego Maciej Andrzejczak
4 w bieżącym roku Magda Dziadosz

i tu:
http://www.proz.com/kudoz/171607
4 -1 od początku roku A Glazek
disagree AlD: to sie tlumaczy jako narastajaco w roku

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
11 hrs
  -> dzięki