KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

certificated registered shares

Polish translation: imienny certyfikat akcyjny/udziałowy / akcje/udziały imienne w postaci materialnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:certificated registered shares
Polish translation:imienny certyfikat akcyjny/udziałowy / akcje/udziały imienne w postaci materialnej
Entered by: BaskaS

13:09 Mar 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: certificated registered shares
akcje, które ma zakupić spółka, i które mają być "substituted by certificated registered global certificate"
BaskaS
imienny certyfikat akcyjny/udziałowy / akcje/udziały imienne w postaci materialnej
Explanation:
w zależności od kontekstu i upodobań ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4imienne świadectwa udziałoweRoman Kozierkiewicz
4imienny certyfikat akcyjny/udziałowy / akcje/udziały imienne w postaci materialnej
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imienny certyfikat akcyjny/udziałowy / akcje/udziały imienne w postaci materialnej


Explanation:
w zależności od kontekstu i upodobań ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3826
Notes to answerer
Asker: Czy kierując się tą odpowiedzią mogę napisać coś takiego: akcje zwykłe imienne w formie certyfikatów (oryg:ordinary certificated registered shares)


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imienne świadectwa udziałowe


Explanation:
Termin stosowany przez PKO BP

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-11 16:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

Za informacją na temat Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PKO BP S.A. w wersji angielskiej podano tak jak pyta asker.


Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2626