KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

vacation earned to date

Polish translation: wymiar urlopu nabyty do dnia dzisiejszego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vacation earned to date
Polish translation:wymiar urlopu nabyty do dnia dzisiejszego
Entered by: Kathy O

19:04 Apr 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: vacation earned to date
Should you upon termination of employment have exceeded the amount of vacation earned to date, the company will deduct all unearned vacation.

Rozumiem o co chodzi, tylko nie moge sobie poradzic z vacation earned to date. Czy w j. polskim mowi sie swiadczenia urlopowe?
dziekuje z gory
Kathy O
Canada
wymiar urlopu nabyty do dnia dzisiejszego
Explanation:
świadczenie urlopowe IMHO to pieniężny odpowiednik wymiaru urlopu

zob.
http://www.e-kadry.com.pl/index.php?option=com_content&task=...

porównaj z:
Pracodawca wypłaca świadczenie urlopowe raz w roku każdemu pracownikowi korzystającemu w danym roku kalendarzowym z urlopu wypoczynkowego w wymiarze co ...
firma.onet.pl/1357288,eksperci.html
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
marku, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wymiar urlopu nabyty do dnia dzisiejszegoMarek Daroszewski (MrMarDar)
4nabyte świadczenia urlopowe do dnia dzisiejszego
Marian Krzymiński


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nabyte świadczenia urlopowe do dnia dzisiejszego


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wymiar urlopu nabyty do dnia dzisiejszego


Explanation:
świadczenie urlopowe IMHO to pieniężny odpowiednik wymiaru urlopu

zob.
http://www.e-kadry.com.pl/index.php?option=com_content&task=...

porównaj z:
Pracodawca wypłaca świadczenie urlopowe raz w roku każdemu pracownikowi korzystającemu w danym roku kalendarzowym z urlopu wypoczynkowego w wymiarze co ...
firma.onet.pl/1357288,eksperci.html

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403
Grading comment
marku, dziekuje
Notes to answerer
Asker: przepraszam - Marku


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
8 hrs
  -> dziękuję

agree  Janusz Kaminski: o, i nawet mnie się przyda ten zwrot
11 hrs
  -> dzięki