KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Balance sheet footing

Polish translation: suma bilansowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Balance sheet footing
Polish translation:suma bilansowa
Entered by: Roman Kozierkiewicz

19:24 Jul 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Finance (general) / -
English term or phrase: Balance sheet footing
Balance sheet footing - 18 213 THUF

tyle z kontekstu :(
Jest to Auditor's report

Niżej jest "Balance sheet profit - -20 121 THUF loss"

z którym również mam problem :(
sunny25
suma bilansowa
Explanation:
Dokładnie "footing" oznacza "podliczenie"
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2suma bilansowaRoman Kozierkiewicz
1-
inmb


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
balance sheet footing
-


Explanation:
Czyste zgadywania na podstawie informacji, które przekazałeś.

balance sheet footing - to BYĆ MOŻE suma aktywów / pasywów bilansu

balance sheet profit (z minusem) to PRAWDOPODOBNIE (-)zysk czyli strata - nie wiem na którym poziomie

Ale jeśli masz załączniki do raportu (bilans i rachunekzysków i strat) to możesz zobaczyć w którym miejscu te liczby występują i wszystko stanie się BYĆ MOŻE jasne.

HTH

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 346

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
balance sheet footing
suma bilansowa


Explanation:
Dokładnie "footing" oznacza "podliczenie"

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2626

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Kuklinski
26 mins
  -> Dziękuję - Panie Mariuszu, dawno nie było Pana na Prozie - please drop a line!

agree  Jerzy Matwiejczuk: Po węgiersku, ukraińsku, a nawet rumuńsku: totalul bilanţului - czyż nie uroczo? I jak swojsko.
12 hrs
  -> Dziękuję - to bilantului bardzo mi się podoba!