KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

internal audit staff

Polish translation: personel audytu wewnętrznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internal audit staff
Polish translation:personel audytu wewnętrznego
Entered by: monico

07:43 Oct 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: internal audit staff
If misuse of a credit card is suspected, the employee’s manager should immediately notify the internal audit staff
monico
Poland
personel audytu wewnętrznego/kontroli wewnętrznej
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2personel audytu wewnętrznego/kontroli wewnętrznej
Adam Lankamer
3 +2dział/pracownicy audytu wewnętrznego
Maciek Drobka
4 +1pracownicy (działu) audytu wewnętrznego
inmb
3 +1zespół audytu wewnętrznegoRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
personel audytu wewnętrznego/kontroli wewnętrznej


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826
Grading comment
Dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Branicka
3 mins

agree  Polangmar
9 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pracownicy (działu) audytu wewnętrznego


Explanation:
.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 346

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
9 hrs
  -> dzięki

1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dział/pracownicy audytu wewnętrznego


Explanation:
ew. ...kontroli wewnętrznej.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 527

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak: dział kontroli wewnętrznej chyba najlepiej będzie brzmiał, bo audyt wewnętrzny zajmuje się innymi sprawami http://pl.wikipedia.org/wiki/Audyt_wewnętrzny ;-)
3 mins
  -> dziękuję za doprecyzowanie

agree  Polangmar
9 hrs
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zespół audytu wewnętrznego


Explanation:
Kolejna propozycja - nieco inna wersja Adama

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2626

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain
36 mins
  -> Dziękuję - kontrola wewnętrzna przypomina mi raczej stare czasy gospodarki socjalistycznej