KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

balance forward

Polish translation: saldo przeniesione na kolejny okres


09:47 Jan 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: balance forward
z wyciagu z konta bankowego
strunka
Polish translation:saldo przeniesione na kolejny okres
Explanation:
bez szerszego kontekstu to zgadywanka
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1saldo przeniesione na kolejny okres
Adam Lankamer
3pozostaje do zapłacenialegato


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
saldo przeniesione na kolejny okres


Explanation:
bez szerszego kontekstu to zgadywanka

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3826
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
1 min

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pozostaje do zapłacenia


Explanation:
Jedna z możliwych opcji.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 89