KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

cash withdrawal

Polish translation: wypłata gotówki


07:58 Nov 10, 2008
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: cash withdrawal
Mam przed sobą wyciąg z konta brytyjskiego banku i nie mogę zrozumieć dlaczego przy operacji "cash withdrawal" "balance"zwiększa się zamiast zmniejsząć
strunka
Polish translation:wypłata gotówki
Explanation:
ale dlaczego "balance" się zwiększa to już nie wyjaśnię ;-)

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2008-11-10 08:02:40 GMT)
--------------------------------------------------

A może na wyciągu jest "balance" zarówno po stronie Wn jak i Ma ? Czasem tak, jest wyciągi pokazują "balance" jako saldo operacji po danej stronie i w konsekwencji mogą być 2 salda na wyciągu- Wn i Ma.

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2008-11-10 08:15:43 GMT)
--------------------------------------------------

Aczkolwiek nie mając tego wyciagu bankowego przed oczami tylko zgaduję.
Selected response from:

Ewa Kargol
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5wypłata gotówkiEwa Kargol
4pobranie gotówki z kontaRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
wypłata gotówki


Explanation:
ale dlaczego "balance" się zwiększa to już nie wyjaśnię ;-)

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2008-11-10 08:02:40 GMT)
--------------------------------------------------

A może na wyciągu jest "balance" zarówno po stronie Wn jak i Ma ? Czasem tak, jest wyciągi pokazują "balance" jako saldo operacji po danej stronie i w konsekwencji mogą być 2 salda na wyciągu- Wn i Ma.

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2008-11-10 08:15:43 GMT)
--------------------------------------------------

Aczkolwiek nie mając tego wyciagu bankowego przed oczami tylko zgaduję.

Ewa Kargol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
58 mins

agree  MAGDALENA GLADKOWSKA
2 hrs

agree  xxxK S
5 hrs

agree  Polangmar
9 hrs

agree  Bubz: Balans na moim koncie (revolving credit) rowniez po wyplacie gotowki wzrasta, bo jest generalnie zawsze na minusie :)
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pobranie gotówki z konta


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2626




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Polangmar
Non-PRO (1): Evonymus (Ewa Kazmierczak)