KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

club loan

Polish translation: kredyt konsorcjalny


15:40 Aug 14, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: club loan
w zdaniu: "This represented one of the first underwritten acquisition bridge facilities (as opposed to club loans) completed since the onset of the global financial crisis". Mowa jest o osiągnięciach banku.
Iza Kryjom
United States
Polish translation:kredyt konsorcjalny
Explanation:
może też być pożyczka konsorcjalna;

Przez kilka lat pracy w banku nie spotkałem się z określeniem pożyczka klubowa (co nie oznacza, że nikt go nie używa). Club loan albo nie był tłumaczony, a jeśli był to jako kredyt konsorcjalny.

Club loan (często też nazywany club deal) jest kredytem konsorcjalnym, ale udzielanym przez małe grono banków (stąd club). Zwykle 3-5. Kwota kredytu wcale nie musi być mała.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-08-14 20:07:50 GMT)
--------------------------------------------------

w kontekście bym przetłumaczył "w odróżnieniu od zwykłego kredytu konsorcjalnego"
Selected response from:

rzima
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kredyt konsorcjalny
rzima
3pożyczka klubowajerzywroblewski


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pożyczka klubowa


Explanation:
Zgodnie z definicją z Wikipedii jest to pożyczka o mniejszej wartości, niż pożyczka konsorcjalna, ale organizowana na podobnej zasadzie.

jerzywroblewski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo :-)


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kredyt konsorcjalny


Explanation:
może też być pożyczka konsorcjalna;

Przez kilka lat pracy w banku nie spotkałem się z określeniem pożyczka klubowa (co nie oznacza, że nikt go nie używa). Club loan albo nie był tłumaczony, a jeśli był to jako kredyt konsorcjalny.

Club loan (często też nazywany club deal) jest kredytem konsorcjalnym, ale udzielanym przez małe grono banków (stąd club). Zwykle 3-5. Kwota kredytu wcale nie musi być mała.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-08-14 20:07:50 GMT)
--------------------------------------------------

w kontekście bym przetłumaczył "w odróżnieniu od zwykłego kredytu konsorcjalnego"

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo! Bardzo pomocna odpowiedź!