KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Global Head of Power

Polish translation: globalny szef ds. sektora (elektro)energetycznego


18:03 Aug 14, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Global Head of Power
w funkcji dyrektora w banku Managing Director - Global Head of Power.
Iza Kryjom
United States
Polish translation:globalny szef ds. sektora (elektro)energetycznego
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-14 19:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

szef vs. dyrektor
patrz odpowiedź na wcześniej zadane pytanie
W opisie podano tytuł Managing Director, a po myślniku jest funkcja - Global Head ...; globalny szef ds. albo szef globalnego zespołu ds.

Jeśli kogoś razi "szef" jako określenie zbyt potoczne, to niech przypomni sobie funkcje typu szef sztabu, szef doradców premiera, szef kancelarii, etc.
Selected response from:

rzima
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4globalny szef ds. sektora (elektro)energetycznego
rzima
4Globalny Dyrektor ds. Energii (energetyki)jerzywroblewski


Discussion entries: 2





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
global head of power
Globalny Dyrektor ds. Energii (energetyki)


Explanation:
Jeśli jest to stanowisko na poziomie globalnym, tzn. że jest wysokie, więc może być tylko dyrektor. O ile z tekstu nie wynika inaczej, "power" rozumiałbym jako energetykę, czyli sektor przemysłowy i termin odpowiednio bym dopasował (tj. albo Energetyki lub Energii).

jerzywroblewski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo za naprowadzenie na cel. Stuknęłam się w czoło, bo wsześniej nie skojarzyło mi się z sektorem energii, gdyż cały tekst jest o kredytach.


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
global head of power
globalny szef ds. sektora (elektro)energetycznego


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-14 19:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

szef vs. dyrektor
patrz odpowiedź na wcześniej zadane pytanie
W opisie podano tytuł Managing Director, a po myślniku jest funkcja - Global Head ...; globalny szef ds. albo szef globalnego zespołu ds.

Jeśli kogoś razi "szef" jako określenie zbyt potoczne, to niech przypomni sobie funkcje typu szef sztabu, szef doradców premiera, szef kancelarii, etc.


rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo.