KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

top of house risks

Polish translation: najwyższe ryzyka dla danej instytucji (np. banku)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top of house risks
Polish translation:najwyższe ryzyka dla danej instytucji (np. banku)
Entered by: Lidia Lewandowska-Nayar

09:03 Dec 8, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / zarządzanie ryzykiem
English term or phrase: top of house risks
pozycja w dokumencie dot. zarządzania ryzykiem
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
najwyższe ryzyka dla danej instytucji (np. banku)
Explanation:
Lista największych ryzyk (ang. top risks list) Ta lista dotyczy największych ryzyk, które zasługują na największa uwagę zespołu (ze względu na ograniczone ...
mf.itlife.pl/content/view/
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3najwyższe ryzyka dla danej instytucji (np. banku)Roman Kozierkiewicz
2(łączne) (poziomy) ryzyka w grupie kapitałowej
rzima


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(łączne) (poziomy) ryzyka w grupie kapitałowej


Explanation:
słaby kontekst -> niska pewność

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
najwyższe ryzyka dla danej instytucji (np. banku)


Explanation:
Lista największych ryzyk (ang. top risks list) Ta lista dotyczy największych ryzyk, które zasługują na największa uwagę zespołu (ze względu na ograniczone ...
mf.itlife.pl/content/view/

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2638
Grading comment
dzięki