KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

mix expertise

Polish translation: doświadczenie z zakresu marketingu mix / stosowania instrumentów polityki marketingowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mix expertise
Polish translation:doświadczenie z zakresu marketingu mix / stosowania instrumentów polityki marketingowej
Entered by: Magdalena Rogala

11:41 Dec 29, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: mix expertise
Wyliczanka: distribution network or distribution agreements, branding and mix expertise, know-how, etc.
Magdalena Rogala
Poland
doświadczenie z zakresu makretingu mix
Explanation:
Marketing mix w zakresie usług non - profit to zbiór narzędzi marketingowych, które są stosowane przez organizację non-profit w dążeniu do ...
mfiles.pl/pl/.../Marketing_mix_w_zakresie_usług_non-profit
=========
Marketing mix, kompozycja marketingowa - jest to inaczej kompozycja marketingowa, czyli takie elementy (instrumenty) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Najbardziej popularna koncepcja marketingu mix to tzw. "4p" czyli z ang.: product, price, place, promotion.

więcej na http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_mix
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Wprowadzam do glosariusza oba tłumaczenia, oceniam według zasady "kto pierwszy ten lepszy", bo obie odpowiedzi wydają mi się tak samo pomocne i prawidłowe. Dziękuję raz jeszcze.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4doświadzczenie w zakresie stosowania instrumentów polityki marketingowejRoman Kozierkiewicz
3doświadczenie z zakresu makretingu mix
Maciej Andrzejczak


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
doświadczenie z zakresu makretingu mix


Explanation:
Marketing mix w zakresie usług non - profit to zbiór narzędzi marketingowych, które są stosowane przez organizację non-profit w dążeniu do ...
mfiles.pl/pl/.../Marketing_mix_w_zakresie_usług_non-profit
=========
Marketing mix, kompozycja marketingowa - jest to inaczej kompozycja marketingowa, czyli takie elementy (instrumenty) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Najbardziej popularna koncepcja marketingu mix to tzw. "4p" czyli z ang.: product, price, place, promotion.

więcej na http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_mix

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235
Grading comment
Wprowadzam do glosariusza oba tłumaczenia, oceniam według zasady "kto pierwszy ten lepszy", bo obie odpowiedzi wydają mi się tak samo pomocne i prawidłowe. Dziękuję raz jeszcze.
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doświadzczenie w zakresie stosowania instrumentów polityki marketingowej


Explanation:
Oczywiście, potocznie stosuje się termin "marketing mix", ale jeśli tekst jest nie dla fachowców z tej branży, to warto opisać ten termin.
(Dictionary of Marketing Terms)

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2638
Notes to answerer
Asker: Tekst jest dla osób z branży, więc myślę, że powyższa odpowiedź jest w porządku, ale dziękuję bardzo, jak zwykle :-)