KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

typing (tutaj)

Polish translation: maszynopisanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:typing (tutaj)
Polish translation:maszynopisanie
Entered by: Magdalena Rogala

08:50 Dec 30, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: typing (tutaj)
You will also be billed for travel and out-of-pocket costs such as report production, typing, postage, etc.
Magdalena Rogala
Poland
maszynopisanie
Explanation:
"report production" wskazuje na to, że "typing" jest bardzo prawdopodobne jako maszynopisanie

podejrzewam, że tekst dotyczy firmy konsultingowej lub doradczej i usług na wyjeździe

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2010-12-30 22:23:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.bab.la/slownik/polski-angielski/maszynopisanie
http://eprzetargi.org/Ogloszenie.aspx?pid=275077&go=3029&chk...
http://www.123zapytanie.pl/zamowienia-publiczne/326359-2010/...

Komputer to też maszyna.

A jeśli ktoś ma wątpliwości, to może nabyć program - kurs do nauki maszynopisania na komputerze.
http://pbiurowa.w.interia.pl/programy.htm
Selected response from:

rzima
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przepisywanie/pisanie na komputerze
IwonaASzymaniak
4 +1maszynopisanie
rzima


Discussion entries: 5





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przepisywanie/pisanie na komputerze


Explanation:
tak nowocześniej

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: raczej tak
51 mins

agree  TechWrite: jak najbardziej; maszyny do pisania zostaly zastapione juz dawno klawiatura komputera
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maszynopisanie


Explanation:
"report production" wskazuje na to, że "typing" jest bardzo prawdopodobne jako maszynopisanie

podejrzewam, że tekst dotyczy firmy konsultingowej lub doradczej i usług na wyjeździe

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2010-12-30 22:23:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.bab.la/slownik/polski-angielski/maszynopisanie
http://eprzetargi.org/Ogloszenie.aspx?pid=275077&go=3029&chk...
http://www.123zapytanie.pl/zamowienia-publiczne/326359-2010/...

Komputer to też maszyna.

A jeśli ktoś ma wątpliwości, to może nabyć program - kurs do nauki maszynopisania na komputerze.
http://pbiurowa.w.interia.pl/programy.htm

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TechWrite: obecnie nikt nie pisze na maszynie, a zatem pisanie na komputerze :)
1 hr
  -> zerknij proszę na odsyłacze w dodatku do propozycji oraz odsyłacz Polangmara

agree  Polangmar: maszynopisanie (może też być komputerowe: http://tinyurl.com/37aqlby )
13 hrs
  -> dziękuję