KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

cash requests

Polish translation: wnioski o wypłatę gotówki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash requests
Polish translation:wnioski o wypłatę gotówki
Entered by: Anna Kwasniewska

11:16 Dec 30, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: cash requests
Hasło w zestawieniu dotyczącym czasu przechowywania poszczególnych dokumentów firmowych dla działu księgowego.

inne sąsiadujące hasła:

Cash receipts/disbursements journals; cash requests; master report
Anna Kwasniewska
wnioski o wypłatę gotówki
Explanation:
W tym zestawieniu wydaje mi się, że chodzi właśnie raczej o wnioski o wypłatę, niż rozchody kasowe, zwłaszcza, że sąsiadują z "disbursment journals".
Selected response from:

jerzywroblewski
Grading comment
Serdecznie dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wnioski o wypłatę gotówkijerzywroblewski
2rozchody kasowe
Aleksander Pruszynski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rozchody kasowe


Explanation:
cash receipts - wpływy kasowe [patrz: http://slowniki.wp.pl/angielski/cash]
zatem myślę iż cash requests to będą rozchody kasowe, (dokumenty kasa wyda)


    Reference: http://slowniki.wp.pl/angielski/cash
Aleksander Pruszynski
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wnioski o wypłatę gotówki


Explanation:
W tym zestawieniu wydaje mi się, że chodzi właśnie raczej o wnioski o wypłatę, niż rozchody kasowe, zwłaszcza, że sąsiadują z "disbursment journals".

jerzywroblewski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Serdecznie dziękuję!