KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

dividend future

Polish translation: kontrakty terminowe na dywidendę (dywidendowe)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dividend future
Polish translation:kontrakty terminowe na dywidendę (dywidendowe)
Entered by: qubalek

08:46 Sep 8, 2011
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / instrumenty finansowe
English term or phrase: dividend future
no context provided.
qubalek
kontrakty terminowe na dywidendę (dywidendowe)
Explanation:
IMHO. Kiedyś te instrumenty nazywały się dividend swaps (swapy dywidendowe). Od jakiegoś czasu są to kontrakty terminowe na dywidendę.

Patrz: http://www.fow.com/Article/2654051/Dividend-futuresa-new-sop...
Selected response from:

Glaurung
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kontrakty terminowe na dywidendę (dywidendowe)Glaurung
3przyszła dywidendaRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyszła dywidenda


Explanation:
Propozycja

parkiet.com - Zobacz temat - ZANIZANIE INDEKSOW I KONTRAKTOW PRZEZ ...
Tzn. o ile wcześniej gracze na kontraktach dyskontują przyszłą dywidendę?
Wiem,że jest ucinana w dniu dywidendy, ale czy ten fakt nie jest ...
www.parkiet.com/forum/viewtopic.php

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2638

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kontrakty terminowe na dywidendę (dywidendowe)


Explanation:
IMHO. Kiedyś te instrumenty nazywały się dividend swaps (swapy dywidendowe). Od jakiegoś czasu są to kontrakty terminowe na dywidendę.

Patrz: http://www.fow.com/Article/2654051/Dividend-futuresa-new-sop...

Glaurung
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: ale asker pytał o "dividend future" a nie "dividend futures" - w przypadku kontraktów terminowych mówimy o "futures" a nie "future"
2 hrs

agree  Polangmar: Zapewne "s" "uciekło" autorowi.
1 day 5 hrs
  -> dziękuję:)