KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

fiduciary deposit

Polish translation: depozyt powierniczy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fiduciary deposit
Polish translation:depozyt powierniczy
Entered by: Roman Kozierkiewicz

15:33 Sep 19, 2011
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: fiduciary deposit
(...) to send credit instruments, inter alia, to be held on fiduciary deposit or to comply with other payment terms.

Jak to będzie po bankowemu? Depozyt/lokata powiernicza?
CarrieRooster
depozyt powierniczy
Explanation:
www.bank-lokata.edu.pl/slownik.htm - 8k - Podobne strony
RACHUNEK POWIERNICZY - informacje z kraju i ze świata ...
oferuje (dobrowolnie) tzw. usługę escrow, czyli coś w rodzaju depozytu
powierniczego. Zleceniodawca może uprzednio wpłacić pieniądze na specjalne
konto, ...
info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/rachunek+powierniczy
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4depozyt powierniczyRoman Kozierkiewicz
2lokata na rachunku powierniczymadalab


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
lokata na rachunku powierniczym


Explanation:
? - tak sobie klecę

adalab
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
depozyt powierniczy


Explanation:
www.bank-lokata.edu.pl/slownik.htm - 8k - Podobne strony
RACHUNEK POWIERNICZY - informacje z kraju i ze świata ...
oferuje (dobrowolnie) tzw. usługę escrow, czyli coś w rodzaju depozytu
powierniczego. Zleceniodawca może uprzednio wpłacić pieniądze na specjalne
konto, ...
info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/rachunek+powierniczy

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2638
Grading comment
Dziękuję.