KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

i. W.

Polish translation: słownie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:i. W.
Polish translation:słownie
Entered by: Arkadiusz Witek

08:54 Nov 2, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: i. W.
The bonus base amount is
€ ...................,-- gross p.a.
(i.W. ............XX thousand Euros).
Arkadiusz Witek
Poland
słownie
Explanation:
i.w. - in words
Raczej niespotykany skrót, ale w tym kontekście nie może oznaczać niczego innego.
Selected response from:

MagDol
Poland
Grading comment
Takie łatwe. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5słownie
MagDol
1 -1in warranty - objęte gwarancjąxxxGeorge BuLah


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
i. w.
słownie


Explanation:
i.w. - in words
Raczej niespotykany skrót, ale w tym kontekście nie może oznaczać niczego innego.

MagDol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76
Grading comment
Takie łatwe. Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: to jest bardzo prowdopodobne w sytuacji - np. edycji tekstu w edytorze, który ma ustawioną funkcję pisania dużą literą po kropce ...
12 mins
  -> Dzięki za poparcie. :)

agree  Roman Kozierkiewicz
53 mins
  -> Dziękuję. :)

agree  Dimitar Dimitrov: Kontekst nie pozostawia wątpliwości.
6 hrs
  -> Dzięki za poparcie. :)

agree  Adam Zakrzewski
9 hrs
  -> Dziękuje. :)

agree  Polangmar
10 hrs
  -> Dzięki za poparcie. :)

36 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
i. w.
in warranty - objęte gwarancją


Explanation:
bang bang :)

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2013-11-02 09:40:22 GMT)
--------------------------------------------------

karkołomna propozycja ;), właśnie z powodu - niespotykanego użycia dla frazy "słownie" :)

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Bez związku z kontekstem.
10 hrs
  -> jak napisałem powyżej - sam tak uważam! Współczuję, że Kolega musi zajmować się takimi oczywistymi niestosownościami. Nie szkoda Koledze czasu oraz wątlenia estymy, jaką Kolega cieszy się ? ;)