KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

Cash flow risk account

Polish translation: zestawienie płatności stanowiących ryzyko dla utrzymania płynności


07:26 Aug 24, 2014
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Gruppen- und Beteiligungs
English term or phrase: Cash flow risk account
Mam tekst dotyczący mobilnej aplikacji do zarzadzania budżetem domowym. Uzytkownik może otrzymywać różnego rodzaju powiadomienia z systemu, żeby np. spłacił pozyczkę, ale może również otrzymywać alerty. W tym kontekście na prezentacji napisali, jak punkt: Cash flow risk account.
Chodzi o ryzyko utraty płaynności pewnie, ale nie do końca mi tu account pasuje…Byłabym wdzięczna za pomoc w sensownym rozgryzieniu tego sformułowania.
Aga Paleczny
Polish translation:zestawienie płatności stanowiących ryzyko dla utrzymania płynności
Explanation:
propozycja
Selected response from:

rzima
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zestawienie płatności stanowiących ryzyko dla utrzymania płynności
rzima
2rachunek podlegający zarządzaniu ryzykiem płynności / rachunek podlegający kontroli przepływów pie.mike23


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
cash flow risk account
rachunek podlegający zarządzaniu ryzykiem płynności / rachunek podlegający kontroli przepływów pie.


Explanation:
Kilka pomysłów:

rachunek podlegający kontroli przepływów pieniężnych
rachunek podlegający kontroli i zarządzaniu przepływami pieniężnymi
rachunek podlegający zarządzaniu ryzykiem płynności

mike23
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 457

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cash flow risk account
zestawienie płatności stanowiących ryzyko dla utrzymania płynności


Explanation:
propozycja


rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
18 hrs

agree  Monika Wojewoda
1 day 6 hrs