KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

abusive squeezes

Polish translation: obrazliwe wymuszenia /obnizenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:abusive squeezes
Polish translation:obrazliwe wymuszenia /obnizenia
Entered by: Teresa Goscinska

09:03 Apr 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: abusive squeezes
Kontekst: lista zasad dotycz±cych manipulacji rynkowych, pozycja "No Abusive squeezes". Obja¶nienie:
"If a dealer has a significant influence over the supply of a security, the dealer should not dictate arbitrary or abnormal prices for the purchase, sale or settlement of transactions in that instrument."
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
obrazliwe wymuszenia /obnizenia cen
Explanation:
To jest co mi przyszlo do glowy
Nie wiem czy jest jakas nazwa tego rodzaju zachowania w Polsce

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2004-04-05 10:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

nadmierne zanizanie cen /wartosci rynkowej??
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziekuje za trop...
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1obrazliwe wymuszenia /obnizenia cen
Teresa Goscinska
2wymuszenia cenowe
rzima


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
obrazliwe wymuszenia /obnizenia cen


Explanation:
To jest co mi przyszlo do glowy
Nie wiem czy jest jakas nazwa tego rodzaju zachowania w Polsce

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2004-04-05 10:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

nadmierne zanizanie cen /wartosci rynkowej??

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dziekuje za trop...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  aniutka: wymuszenie zaniżenia cen?
1 day48 mins

disagree  rzima: to nie obrażanie, to nadużycia, niezgodne z prawem; ale co do "wymuszenia" to się zgadzam,
2183 days

2183 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wymuszenia cenowe


Explanation:
tylko i wyłączenie propozycja

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764