KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

leveraged securities

Polish translation: papiery wartościowe zakupione na kredyt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leveraged securities
Polish translation:papiery wartościowe zakupione na kredyt
Entered by: Magdalena Duda-Klimaszewska

09:07 Apr 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: leveraged securities
W zdaniu: "Private investors may not be cold called with respect to derivative products or leveraged securities."

Kontekst szerszy - relacje banku z klientami
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
papiery wartościowe zakupione na kredyt
Explanation:
taki kredyt ma na przykład WBK - link poniżej; spotkałam też przymiotnik "lewarowy", ale nie w odniesieniu do papierów wartościowych, tylko raczej wykupu
Selected response from:

aniutka
Grading comment
Dziekuje...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4akcje kontrolowane (przy min.nakładach kapitałowych)Jolanta Blaszak
3 +1papiery wartościowe zakupione na kredytaniutka


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
papiery wartościowe zakupione na kredyt


Explanation:
taki kredyt ma na przykład WBK - link poniżej; spotkałam też przymiotnik "lewarowy", ale nie w odniesieniu do papierów wartościowych, tylko raczej wykupu


    Reference: http://www.preferredgroup.com/Glossary/l1.htm#leveragedinves...
    Reference: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/3981
aniutka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziekuje...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: ja slyszalam tez "z wykorzystaniem dzwigni kredytowej"
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
akcje kontrolowane (przy min.nakładach kapitałowych)


Explanation:
propozycja

Jolanta Blaszak
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8