KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

cash check

Polish translation: czek gotówkowy (kasowy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash check
Polish translation:czek gotówkowy (kasowy)
Entered by: Tomasz Niedbala

10:01 Jun 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / payment
English term or phrase: cash check
Jak odbywa się taki rodzaj płatności, czy chodzi tu o przekaz telegraficzny na konto bankowe ?

I will pay a cash check to you next monday.
Tomasz Niedbala
Poland
czek gotówkowy (kasowy)
Explanation:
Dokładny opis:
http://www.brebank.com.pl/slownik.jhtml?dictId=6853
Inne:
http://www.infor.pl/dane/poradnik_ksiegowego/?serwis_isp=pro...
http://www.sciaga-online.pl/praca.php3?temat=ekonomia&id=170...
http://www.bosbank.pl/pub/Reg_ekok.pdf
http://www.bs.net.pl/prawo/pliki/a13.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 7 mins (2004-06-25 16:08:39 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli nie czek, to polecenie wypłaty:
http://www.pekao.com.pl/indywidualni14.xml?/lang=PL/205125-0...
http://www.brebank.com.pl/korporacje/index.jhtml?context=200...
http://www.bgk.com.pl/oferta/firmy/firmy_polecenie_wyplaty_i...
Ale teraz to rzeczywiście niewiele wiadomo.
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
Dziękuję za wszystkie komentarze
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czek gotówkowy (kasowy)
Jabberwock
3czek gotówkowy
Romuald Pawlikowski


Discussion entries: 4





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czek gotówkowy


Explanation:
Nie sądzę, aby to był przekaz telegraficzny na konto. Po prostu teoretycznie można za niego dostać gotówkę (przy założeniu, że mieszakasz w kraju wystawienia). W przypadku obrotu międzynarodowego to już zupełnie inna historia

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2004-06-25 10:44:02 GMT)
--------------------------------------------------

BiznesPartner.pl - Narzędzia - Słownik biznesu
... Centrum kosztu Centrum zysku Cesja Clearing Consulting Controlling Cykl działalności
operacyjnej Czek Czek bankierski Czek gotówkowy Czek potwierdzony ...
www.biznespartner.pl/jsp/narzedzia/ dzial.jsp?id=53753&letId=52291&wordId=241843

Sciaga.pl - prace - katalog prac - Ekonomia
... Wpłata gotówki na rk wierzyciela, Czek gotówkowy stanowiący dyspozycję skierowaną
do banku do wypłaty określonej w czeku sumy pieniężnej okazicielowi ...
www.slimak.sciaga.pl/prace/spis/27/t20_11.htm

slowniczek czekowy
... Juksta - grzbiet czeku. Kasowy czek - gotówkowy czek. Krajowy czek - czek wystawiony
w Polsce. Kros - umieszczenie na czeku dwóch linii równoległych. ...
www.weksel.pl/slowniczek_czekowy.html

Prawo gospodarcze
... czeki gotówkowe,. - czeki rozrachunkowe. Czek gotówkowy uprawnia
remitenta do podjęcia określonej sumy gotówkowej w banku. ...
www.zshsopot.mega.com.pl/prawo_gospodarcze.htm

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czek gotówkowy (kasowy)


Explanation:
Dokładny opis:
http://www.brebank.com.pl/slownik.jhtml?dictId=6853
Inne:
http://www.infor.pl/dane/poradnik_ksiegowego/?serwis_isp=pro...
http://www.sciaga-online.pl/praca.php3?temat=ekonomia&id=170...
http://www.bosbank.pl/pub/Reg_ekok.pdf
http://www.bs.net.pl/prawo/pliki/a13.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 7 mins (2004-06-25 16:08:39 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli nie czek, to polecenie wypłaty:
http://www.pekao.com.pl/indywidualni14.xml?/lang=PL/205125-0...
http://www.brebank.com.pl/korporacje/index.jhtml?context=200...
http://www.bgk.com.pl/oferta/firmy/firmy_polecenie_wyplaty_i...
Ale teraz to rzeczywiście niewiele wiadomo.

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dziękuję za wszystkie komentarze