KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

employee benefit trust of share option plan

Polish translation: fundusz powierniczy świadczeń pracowniczych lub akcjonariat pracowniczy


08:48 Dec 10, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / training about economic crime
English term or phrase: employee benefit trust of share option plan
W wypunktowaniu, bez kontekstu.
Natalia Kreczmar
Polish translation:fundusz powierniczy świadczeń pracowniczych lub akcjonariat pracowniczy
Explanation:
przy prywatyzacji przedsiębiorstwa

fundusz powierniczy swiadczen pracowniczych akcjonariatu pracowniczego ?????? - niemożliwe
cos jest nie tak w tym pytaniu
... IT) - reorientacja kultury organizacyjnej - objęcie akcji prywatyzacyjnych
przez akcjonariat pracowniczy - share- option schemes; ...
www.matrixlccs.com.pl/szkolenia_interpersonalne.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fundusz powierniczy świadczeń pracowniczych lub akcjonariat pracowniczy
bartek
3fundusz świadczeń pracowniczych wynikający z programu/systemu akcji pracowniczychMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 4





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fundusz powierniczy świadczeń pracowniczych lub akcjonariat pracowniczy


Explanation:
przy prywatyzacji przedsiębiorstwa

fundusz powierniczy swiadczen pracowniczych akcjonariatu pracowniczego ?????? - niemożliwe
cos jest nie tak w tym pytaniu
... IT) - reorientacja kultury organizacyjnej - objęcie akcji prywatyzacyjnych
przez akcjonariat pracowniczy - share- option schemes; ...
www.matrixlccs.com.pl/szkolenia_interpersonalne.html

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
Dziękuję!

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fundusz świadczeń pracowniczych wynikający z programu/systemu akcji pracowniczych


Explanation:
jakoś w ten sposób...
share option plan to program/system motywacyjny umożliwiający zakup przez pracowników akcji na preferencyjnych warunkach; nie są to dokładnie "akcje pracownicze" dostawane (za darmo) przy prywatyzacji, ale myślę że można użyć

a 'employee benefit trust' to jakiś system świadczeń pracowniczych


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: nie czepiam sie - wiesz, przeciez, tylko skad sie bierze, ze jedno z drugiego wynika?
6 mins
  -> chodzi o to, ze mogą być też inne fundusze świadczeń pracowniczych, a ten (znając życie) jest przeznaczony wyłącznie dla wybranych i wysoko postawionych (zarząd, dyrektorzy)