KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

frozen baked goods

Polish translation: mrożone wyroby piekarnicze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frozen baked goods
Polish translation:mrożone wyroby piekarnicze
Entered by: Kornelia Longoria

22:21 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: frozen baked goods
Leading frozen baked goods marketer X today announced it is shipping all of its products on Y pallets
Kornelia Longoria
United States
mrożone wyroby piekarnicze
Explanation:
Pieczywo może byc zrozumiane jako chleb i bułki.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-23 22:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

Nie doczytałam wypowiedzi pporzednika i zaraz mi sie oberwie.
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
Dziekuje. Moze powinnam byla podac wiecej kontekstu. Wymieniano miedzy innymi, bread sticks, pizzasticks, garlic bread, wiec mrozone wyroby piekarnicze najbvardziej pasowaly.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mrozone wypiekiMonika Llewellyn
4 +1mrożone pieczywoPolangmar
4mrożone wyroby piekarniczelegato


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mrożone pieczywo


Explanation:
http://tinyurl.com/2zhnet

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-02-23 22:37:51 GMT)
--------------------------------------------------

Może lepiej ogólnie:
mrożone wyroby cukierniczo-piekarskie

http://tinyurl.com/2yftdb
http://tinyurl.com/25tpqg

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: to co może lepiej ogólnie sugerowałbym gorąco, ale z wielką nieśmiałością po dzisiejszej burzy ZUS-owej
1 hr
  -> Dziękuję - kto by pomyślał, że na KudoZ będę miał takie "przeboje" z ZUS-em.;)))

neutral  Monika Llewellyn: Obawiam sie, ze baked goods to nie tylko pieczywo...
2 hrs
  -> Czyli to, czego nie ma w polu głównym, nie istnieje?

neutral  Michal Berski: patrz pierwszy link: mrożone pieczywo i wyroby cukiernicze
1 day30 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mrożone wyroby piekarnicze


Explanation:
Pieczywo może byc zrozumiane jako chleb i bułki.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-02-23 22:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

Nie doczytałam wypowiedzi pporzednika i zaraz mi sie oberwie.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Dziekuje. Moze powinnam byla podac wiecej kontekstu. Wymieniano miedzy innymi, bread sticks, pizzasticks, garlic bread, wiec mrozone wyroby piekarnicze najbvardziej pasowaly.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Oczywiście;) - głównie za to, że wyroby piekarnicze to też w zasadzie chleb i bułki: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2499813 .:) (Do nieczytających moich odpowiedzi do końca staram się przyzwyczajać, choć nie zawsze mi to wychodzi;))).
20 mins

neutral  Monika Llewellyn: Ladnie, ale niestety Twoje wyrazenie moze tez oznaczac zamrozone surowe ciasto np. do pizzy itp.
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mrozone wypieki


Explanation:
Baked goods to nie tylko pieczywo! To takze ciasta, ciasteczka itp.


    Reference: http://www.allbusiness.com/management/367756-1.html
    Reference: http://praca.money.pl/sprzedawca,zabki,oferta,686187.html
Monika Llewellyn
New Zealand
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
39 mins
  -> Dziekuje :)

agree  Karolina Olga
2 hrs
  -> Dziekuje :)

agree  Michal Berski
8 hrs
  -> Dziekuje :)