KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

quality food

Polish translation: żywność wysokiej jakości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quality food
Polish translation:żywność wysokiej jakości
Entered by: Polangmar

23:01 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Food & Drink
English term or phrase: quality food
żywność wysokiej jakości, czy jest jakieś inne utarte tłumaczenie?

X 's quality foods advances sustainability agenda with Y's pallets
Kornelia Longoria
United States
produkty żywnościowe wysokiej jakości, żywność wysokiej jakości
Explanation:
http://tinyurl.com/2k3xxe
http://tinyurl.com/2un4zq
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1produkty żywnościowe wysokiej jakości, żywność wysokiej jakościPolangmar
4produkt/żywność z wyższej/najwyzszej półki
Karolina Olga
3bezpieczna żywnośćTLUMACZ77


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
produkty żywnościowe wysokiej jakości, żywność wysokiej jakości


Explanation:
http://tinyurl.com/2k3xxe
http://tinyurl.com/2un4zq

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Chocholski: Śmierdzi kalką, ale ja chyba jakiś zbyt podejrzliwy jestem ;-)/przejrzałem googla pod tym kątem, ale to nie zawsze usypia moją podejrzliwość ;-) Często zresztą słusznie.
20 mins
  -> Dziękuję - tak, chyba zbyt: http://je.pl/qa7m .:))

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
produkt/żywność z wyższej/najwyzszej półki


Explanation:
jako alternatywa do wysokiej jakości


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:SSBGNxnyRBIJ:www.pentor...
Karolina Olga
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Stanislaw Czech, MCIL: brzmi zgrabniej ale może odnosić się do samej ceny, a nie do jakości
8 mins

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezpieczna żywność


Explanation:
zdrowa zywność to byłby błąd ( bo z założenia żywność powinna być zdrowa) a zatem bezpieczna żywność (odpowiednia wartość odżywcza i możliwie niska zawartość pozostałości środków ochrony roślin i innych szkodliwych substancji -tak twierdzi technolog żywności, którego przed chwilą o to zapytałem.


TLUMACZ77
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4