KudoZ home » English to Polish » Food & Drink

totality of the evidence

Polish translation: całość materiału dowodowego


15:35 Dec 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Food & Drink
English term or phrase: totality of the evidence
nic nie przychodzi mi do głowy, a sądzę, że na to musi być utarty zwrot, np.:
The totality of the evidence substantiates the health claim

google zwraca 70 tys. trafień na to http://www.google.pl/search?hl=pl&q="totality of the evidenc...
Marek Daroszewski (MrMarDar)
Polish translation:całość materiału dowodowego
Explanation:
http://tinyurl.com/9vz4f

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-12-15 15:48:49 GMT)
--------------------------------------------------

w kontekście podanym w pytaniu pasuje, z aspiryną rzeczywiście nie ;-)
może coś ze "zgromadzonymi dowodami (naukowymi)" ?
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Poszło jako dowody naukowe, czy jakość tak
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2całość materiału dowodowego
Adam Lankamer
3wszystkie dane
Olga Karp


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
całość materiału dowodowego


Explanation:
http://tinyurl.com/9vz4f

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-12-15 15:48:49 GMT)
--------------------------------------------------

w kontekście podanym w pytaniu pasuje, z aspiryną rzeczywiście nie ;-)
może coś ze "zgromadzonymi dowodami (naukowymi)" ?

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Poszło jako dowody naukowe, czy jakość tak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: zbior dowodow
1 hr

agree  legato
3 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wszystkie dane


Explanation:
może tak....
lub zgromadzone (uzyskane wszystkie dostępne) dane wskazują na / potwierdzają



Olga Karp
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4