tater tots

Polish translation: kulki/kuleczki ziemniaczane

English term or phrase:tater tots
Polish translation:kulki/kuleczki ziemniaczane
Entered by: Kamila Sławińska

15:18 Apr 17, 2018
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink / Fast food
English term or phrase: tater tots
Czy to ma polską nazwę?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tater_tots

Ktoś w moim tekście chce zamówić toto zamiast frytek w fast-foodowej restauracji:
“Can I get tater tots instead?”

Wielkie dzięki!
Kamila Sławińska
United States
kulki/kuleczki ziemniaczane
Explanation:
https://www.mojegotowanie.pl/przepis/kuleczki-ziemniaczane

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2018-04-17 23:44:41 GMT)
--------------------------------------------------

tater tots (images) - https://goo.gl/zoqRs8

kuleczki ziemniaczane (grafika) - https://goo.gl/o8M2Zp

kulki ziemniaczane (grafika) - https://goo.gl/MDdSjf
Selected response from:

geopiet
Grading comment
W sam raz do tego, co mi potrzebne. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kulki/kuleczki ziemniaczane
geopiet
3ziemniaczane krokieciki/placki ziemniaczane
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ziemniaczane krokieciki/placki ziemniaczane


Explanation:
Co to jest?
Tater tots to małe, chrupiące ziemniaczane krokieciki. Mogą być smażone na głębokim tłuszczu lub pieczone w piekarniku. Ich ogromną zaletą jest to, że są nie tylko pyszne, ale również uniwersalne – możesz zestawiać je i podawać niemal ze wszystkim. Jeśli do tej pory używałaś mrożonych ziemniaczanych kulek – czas na zmiany!
https://allegro.pl/artykul/tater-tots-czym-sa-i-jak-je-zrobi...



Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kulki/kuleczki ziemniaczane


Explanation:
https://www.mojegotowanie.pl/przepis/kuleczki-ziemniaczane

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2018-04-17 23:44:41 GMT)
--------------------------------------------------

tater tots (images) - https://goo.gl/zoqRs8

kuleczki ziemniaczane (grafika) - https://goo.gl/o8M2Zp

kulki ziemniaczane (grafika) - https://goo.gl/MDdSjf


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
W sam raz do tego, co mi potrzebne. Dziękuję!