flatbread

Polish translation: płaski chleb(ek)/podpłomyk

English term or phrase:flatbread
Polish translation:płaski chleb(ek)/podpłomyk
Entered by: Marcin Pustkowski

07:54 Jun 1, 2018
English to Polish translations [PRO]
Food & Drink / pozycja menu
English term or phrase: flatbread
W wielu pozycjach amerykańskiego menu, które tłumaczę. Dominującym polskim tłumaczeniem jest "chleb(ek) pita", ale zastanawiam się, czy dla Polonii amerykańskiej jest to zrozumiały termin. Z góry dziękuję za pomoc.
Marcin Pustkowski
Poland
płaski chleb(ek)
Explanation:
bezpieczniej, bo obejmuje nie tylko greckie pita

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-01 09:46:36 GMT)
--------------------------------------------------

są też „podpłomyki”, ale czy w menu przejdą ...?
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję Geo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3chleb/chlebek z patelni//flatbread
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3płaski chleb(ek)
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płaski chleb(ek)


Explanation:
bezpieczniej, bo obejmuje nie tylko greckie pita

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-01 09:46:36 GMT)
--------------------------------------------------

są też „podpłomyki”, ale czy w menu przejdą ...?


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
Dziękuję Geo!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chleb/chlebek z patelni//flatbread


Explanation:
Propozycja


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-06-01 10:47:38 GMT)
--------------------------------------------------

Przepis na flatbread, czyli chleb z patelni z bloga zabawa smakiem.
https://durszlak.pl/wpisy/flatbread-czyli-chleb-z-patelni/in...
ccccccccccccccccccccccccccc
flatbread czyli chleb z patelni
http://zmiksowani.pl/przepisy-na/flatbread-czyli-chleb-z-pat...
cccccccccccccccccccccccccc
Bazlama, turecki chleb z patelni Turkish Flatbread Bread.
https://www.pinterest.com/pin/850969292064281081/?lp=true
ccccccccccccccccccccccc
flatbread, czyli chleb z patelni
https://katalogsmakow.pl/blog/zabawa-smakiem/flatbread-czyli...
cccccccccccccccccccccccccccc
Chleb z patelni- indyjskie chlebki naan
https://www.pinterest.com.au/pin/472878029609621916/
cccccccccccccccccccccccccccccccc

Flatbread, czyli szybki chleb z patelni,
https://zszywka.pl/p/flatbread-czyli-szybki-chleb-z-pate-136...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61