KudoZ home » English to Polish » Forestry / Wood / Timber

forager

Polish translation: kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew drzew


14:36 Jan 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Forestry / Wood / Timber / biomasa
English term or phrase: forager
maszyna rolnicza, coś jak kombajn, do zbiorów upraw energetycznych (topoli)
kamila77
Polish translation:kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew drzew
Explanation:
Tak bym dał w tym kontekście.

http://tinyurl.com/299w5q
http://tinyurl.com/25hvuu
http://tinyurl.com/yr74yb

Jest też kombajn zrębowy, ale to raczej "harvester".

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-01-17 01:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

Miało być, oczywiście:
kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przyczepa zbierającaA.G.
3kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew drzewPolangmar
3poszukiwacz, badacz
Edyta Sawin


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poszukiwacz, badacz


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Foraging

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-01-16 14:50:45 GMT)
--------------------------------------------------

maszyna? I'm not sure about this one:(

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-01-16 15:08:57 GMT)
--------------------------------------------------

maszyna sprawdzajaca, badajaca teren? Cannot find anything when googling:(

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyczepa zbierająca


Explanation:
Przyczepa zbierająca Krone. Przyczepa zbierająca Pottinger. Przyczepa z nadstawką. Przyczepa wywrotka Tandem. Przyczepa wywrotka Tandem ...
www.atrexpress.com.pl/index.php?pid=105&categoryid=1&cmd=se... - 79k -

In addition, this new Krone forager benefits from a straight and direct crop flow and a fully hydrostatic and infinitely variable ground driveline via ...
www.krone.de/en/ldm/aktu/html/agri07_news_01.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-16 17:21:33 GMT)
--------------------------------------------------

są i self-propelling, wtedy raczej nie przyczepa (ciągnik?)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-16 17:46:07 GMT)
--------------------------------------------------

wtedy to już kombajn: www.youtube.com/watch?v=gqE8RbDam8

Przyczepa zbierajaca = forage wagon + kosiarka (ale nie jestem pewny) sorry za confidence (winno byc 3)

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew drzew


Explanation:
Tak bym dał w tym kontekście.

http://tinyurl.com/299w5q
http://tinyurl.com/25hvuu
http://tinyurl.com/yr74yb

Jest też kombajn zrębowy, ale to raczej "harvester".

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-01-17 01:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

Miało być, oczywiście:
kombajn drzewny, kombajn do ścinki drzew

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
dziękuję