KudoZ home » English to Polish » Furniture / Household Appliances

leg locking pins

Polish translation: sworzen blokujacy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:locking pin
Polish translation:sworzen blokujacy
Entered by: Joanna Carroll

22:42 Jul 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / furniture
English term or phrase: leg locking pins
see my previous question.
czy to moze byc 'kolki blokujace nogi stolu'? czy ktos ma jakis zgrabniejszy pomysl?
Joanna Carroll
United Kingdom
sworzeń blokady/zabezpieczaj±cy
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dzieki. spodobal mi sie zwlaszcza ten sworzen.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kolki zabezpieczajace nogi
Lota
4blokady nóg
maciejm
3sworzeń blokady/zabezpieczaj±cyPiotr Kurek
2kołki blokujące ustawienie wysokości nóg
leff


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kolki zabezpieczajace nogi


Explanation:
nie wiadomo czy stolu, ale moze wiadomo z poprzednich kontekstow.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blokady nóg


Explanation:
Wprawdzie to jest statyw nie stół, ale może tak to nazwać.
M.

... Lekki i niewielki statyw pod lustrzankę 35mm - nieco mniejsza wersja statywu 290,
o tych samych parametrach technicznych (wykonanie z aluminium, blokady nóg ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-09 23:02:23 (GMT)
--------------------------------------------------

To mogą być wkręty lub przetyczki


    www.fotokonsorcjum.com.pl/sklep/ manfrotto/statywy/manstat.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kołki blokujące ustawienie wysokości nóg


Explanation:
Jak przypuszczam jest to stół o regulowanej wysokości nóg blokowanej wsunięciem takiego kołka (,który jednocześnie mocuje dolną płytę usztywniającą)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sworzeń blokady/zabezpieczaj±cy


Explanation:
propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dzieki. spodobal mi sie zwlaszcza ten sworzen.