KudoZ home » English to Polish » Furniture / Household Appliances

override ringing

Polish translation: wymuszenie dzwonka (wymuszony dzwonek)


08:34 Jun 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / fax machine
English term or phrase: override ringing
This function allows selected callers using a touch-tone telephone to override the answering machine's outgoing message and cause the machine to make a special ringing sound, alerting you that they are calling. This is useful when you are near the machine but only want to talk with certain callers, taking all other calls on the answering machine.
Romuald Pawlikowski
Polish translation:wymuszenie dzwonka (wymuszony dzwonek)
Explanation:
Wydaje mi się, że właśnie chodzi o to, żeby dzwoniło, czyli żeby nie zgłosiła się sekretarka.
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
Dzięki. Obydwie odpowiedzi się przydały, ale wybrać mogę tylko jedną...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wymuszenie dzwonka (wymuszony dzwonek)
Jabberwock
3sygnał ominięcia dzwonka (zgłoszenia)
Tomasz Niedbala


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sygnał ominięcia dzwonka (zgłoszenia)


Explanation:
lub bardziej opisowo:
sygnał ominięcia(obejścia) zgłoszenia się automatycznej sekretarki


... 27 [405] C ZAS NA ODPOWIEDŹ PO PIERWSZYM WYWOŁANIU CENTRALI DLA OMINIĘCIA AUTOMATYCZNEJ SEKRETARKI . 27 [406] L ICZBA DZWONKÓW ...
www.aat.pl/instrukcje/DSC_Pc5010_v_2_arkusz.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-06-25 08:59:04 GMT)
--------------------------------------------------

albo tak:
sygnał(dzwonek) ominięcia zgłoszenia automatycznej sekretarki

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wymuszenie dzwonka (wymuszony dzwonek)


Explanation:
Wydaje mi się, że właśnie chodzi o to, żeby dzwoniło, czyli żeby nie zgłosiła się sekretarka.

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki. Obydwie odpowiedzi się przydały, ale wybrać mogę tylko jedną...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): dokladnie tak to rozumiem
53 mins

agree  Jerzy Gzula: trafnie wybraleś to co istotne
3 hrs