KudoZ home » English to Polish » Furniture / Household Appliances

steam gun

Polish translation: parownica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:steam gun
Polish translation:parownica
Entered by: Renata Korpak

21:39 Oct 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: steam gun
Chodzi o urzadzenie do czyszczenia, tak modne teraz. Goraca para czysci trudno dostepne miejsca. Czy jest juz to sprzedawane w Polsce, a jesli tak, to pod jaka nazwa? Bede b. wdzieczna za odpowiedz
Renata Korpak
United Kingdom
parownica
Explanation:
Na rynku polskim s? juz obecne dwa kompaktowe i proste w obsludze modele klasy podstawowej urzadzen do czyszczenia para. Parownice, jak popularnie zwyklo sie je nazywac, z latwoscia moga byc w trakcie pracy trzymane w rece...
http://www.e-pasaz.pl/x_C_I__P_2812098.html

...czyszczace para bez uzycia srodkow chemicznych (parownice) idealne dla ...
www.gabe.pl/oferta.php?o=pe

... Porzadki w domu – parownice do czyszczenia. ...
www.mojdom.pub.pl/num_biez.html
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje, dokladnie o to chodzilo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4parownica
Natalie
1pistolet parowy
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pistolet parowy


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-10-14 22:09:51 GMT)
--------------------------------------------------

Spojrz na ta strone:

http://www.erbo.com.pl/pl/9.html

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Polish

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parownica


Explanation:
Na rynku polskim s? juz obecne dwa kompaktowe i proste w obsludze modele klasy podstawowej urzadzen do czyszczenia para. Parownice, jak popularnie zwyklo sie je nazywac, z latwoscia moga byc w trakcie pracy trzymane w rece...
http://www.e-pasaz.pl/x_C_I__P_2812098.html

...czyszczace para bez uzycia srodkow chemicznych (parownice) idealne dla ...
www.gabe.pl/oferta.php?o=pe

... Porzadki w domu – parownice do czyszczenia. ...
www.mojdom.pub.pl/num_biez.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo dziekuje, dokladnie o to chodzilo.