KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

play at cash or play money tables

Polish translation: grać przy stołach, które oferują możliwość gry na prawdziwe lub wirtualne pieniądze


17:54 Aug 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: play at cash or play money tables
mogę wybrać i jakoś nie trafia to do mnie
any ideas?
bartek
Polish translation:grać przy stołach, które oferują możliwość gry na prawdziwe lub wirtualne pieniądze
Explanation:
cash vs. play money, o to chodzi chyba;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2006-08-05 10:24:48 GMT)
--------------------------------------------------

w sensie: ten sam stół, a możliwość grania za kasę albo na zapałki:)
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Dzięki :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3grać przy stołach, które oferują możliwość gry na prawdziwe lub wirtualne pieniądze
SlawekW
3graj za prawdziwe pieniądze lub dla zabawy przy stolikach za wirtulane pieniądze
DarekS
3graj na pieniądze albo graj na zapałki
Piotr Jańczuk


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
graj na pieniądze albo graj na zapałki


Explanation:
na zapałki bo jak inaczej? bez ryzyka? pewnie fachowcy mają na to swoje określenie - jak zawał tak zwał, ale o to chodzi


    Reference: http://www.vcpoker.com/play/playforfun.htm
Piotr Jańczuk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
graj za prawdziwe pieniądze lub dla zabawy przy stolikach za wirtulane pieniądze


Explanation:
Propozycja

DarekS
Native speaker of: Polish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grać przy stołach, które oferują możliwość gry na prawdziwe lub wirtualne pieniądze


Explanation:
cash vs. play money, o to chodzi chyba;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2006-08-05 10:24:48 GMT)
--------------------------------------------------

w sensie: ten sam stół, a możliwość grania za kasę albo na zapałki:)

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
Dzięki :-))