KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Palette

Polish translation: grabki krupierskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Palette
Polish translation:grabki krupierskie

12:40 Apr 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Games / Video Games / Gaming / Casino / card games - bakarat
English term or phrase: Palette
drewniane coś do przesuwania kart na stole w kasynie
Kubson
Poland
grabki krupierskie
Explanation:
Przypuszczam, że w Polsce nazwa może być uniwersalna.

Stół do ruletki: http://www.sklep.bil-cup.pl/go/_info/?id=8948
Cała gama stołów: www.bil-cup.pl/pobierz_cennik.php?site=243&where=gry_casino...
Grabki w okazałości: http://www.sklep.bil-cup.pl/go/_info/print.php?id=8933 (uwaga! strona bardzo chce się wydrukować)
Inne stoły wielofunkcyjne (z grabkami): http://mistagerling.4me.pl/sklep/VirtualStore.cgi?search_req...

A tutaj http://www.casinocom.com/bacceqip.html tak to nazywają:
CROUPIER PADDLE: (Chemin de Fer) This long thin plastic **palette** enables the croupier to slide the cards, cash and chips around the table to the players. This is the same paddle that is used in the plush baccarat pits around the world. Red or Black Acrylic.
Selected response from:

Icing
United States
Grading comment
Dzięki:) Tu konkretnie chodziło mi o bakarata, w tym kontekście nazywa się to też podobno "szufelka"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4grabki krupierskie
Icing
2wiosło
Tomasz Chyrzyński


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
palette
wiosło


Explanation:
to cos wyglada jak wioslo, wiec moze tym tropem

Tomasz Chyrzyński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
palette
grabki krupierskie


Explanation:
Przypuszczam, że w Polsce nazwa może być uniwersalna.

Stół do ruletki: http://www.sklep.bil-cup.pl/go/_info/?id=8948
Cała gama stołów: www.bil-cup.pl/pobierz_cennik.php?site=243&where=gry_casino...
Grabki w okazałości: http://www.sklep.bil-cup.pl/go/_info/print.php?id=8933 (uwaga! strona bardzo chce się wydrukować)
Inne stoły wielofunkcyjne (z grabkami): http://mistagerling.4me.pl/sklep/VirtualStore.cgi?search_req...

A tutaj http://www.casinocom.com/bacceqip.html tak to nazywają:
CROUPIER PADDLE: (Chemin de Fer) This long thin plastic **palette** enables the croupier to slide the cards, cash and chips around the table to the players. This is the same paddle that is used in the plush baccarat pits around the world. Red or Black Acrylic.

Icing
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzięki:) Tu konkretnie chodziło mi o bakarata, w tym kontekście nazywa się to też podobno "szufelka"