KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

non-refunded credit card deposits

Polish translation: niewypłacony depozyt złożony przy pomocy karty kredytowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-refunded credit card deposit
Polish translation:niewypłacony depozyt złożony przy pomocy karty kredytowej
Entered by: Polangmar

11:52 Nov 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Games / Video Games / Gaming / Casino / warunki wypłat środków z konta online (kartą kredytową)
English term or phrase: non-refunded credit card deposits
Kontekst:

If there are no records of non-refunded credit card deposits on our systems, you will be required to use another withdrawal option.

TIA!
Piotr
Piotr Rypalski
Poland
niewypłacone/niezwrócone depozyty złożone/przekazane przy pomocy/użyciu karty kredytowej
Explanation:
Ktoś włożył tu dwa grzyby w barszcz. Wygraną można wypłacić przelewem tylko do wysokości złożonego wcześniej depozytu i pod warunkiem, że ten depozyt nie został wcześniej wypłacony. Inaczej mówiąc, depozyt musiał być złożony/wpłacony i nie mógł zostać wcześniej wypłacony - wówczas można go wypłacić (regulamin chyba pisał jakiś specjalista od gmatwania prostych rzeczy;)).

"ВЫ НЕ МОЖЕТЕ ВЫВЕСТИ НА КРЕДИТКУ БОЛЬШЕ СРЕДСТВ, ЧЕС ВВЕЛИ ДО ЭТОГО..."- Nie może Pan/Pani wypłacić więcej środków, niż Pan/Pani wpłacił/a...
http://www.azart-job.com/forum/index.php?showtopic=146
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1niewypłacone/niezwrócone depozyty złożone/przekazane przy pomocy/użyciu karty kredytowejPolangmar
3niezwracalny depozyt składany kartą kredytową
Przemyslaw Podmostko


Discussion entries: 4





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niezwracalny depozyt składany kartą kredytową


Explanation:
Poskładałem z tego co w Googlach pisali.

http://tinyurl.com/6lyggn
http://tinyurl.com/5h4wru

Przemyslaw Podmostko
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
niewypłacone/niezwrócone depozyty złożone/przekazane przy pomocy/użyciu karty kredytowej


Explanation:
Ktoś włożył tu dwa grzyby w barszcz. Wygraną można wypłacić przelewem tylko do wysokości złożonego wcześniej depozytu i pod warunkiem, że ten depozyt nie został wcześniej wypłacony. Inaczej mówiąc, depozyt musiał być złożony/wpłacony i nie mógł zostać wcześniej wypłacony - wówczas można go wypłacić (regulamin chyba pisał jakiś specjalista od gmatwania prostych rzeczy;)).

"ВЫ НЕ МОЖЕТЕ ВЫВЕСТИ НА КРЕДИТКУ БОЛЬШЕ СРЕДСТВ, ЧЕС ВВЕЛИ ДО ЭТОГО..."- Nie może Pan/Pani wypłacić więcej środków, niż Pan/Pani wpłacił/a...
http://www.azart-job.com/forum/index.php?showtopic=146

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luiza Jude
6 hrs
  -> Dziękuję.:)