KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

exercising social and individual relations

Polish translation: nawiązywanie/ utrzymywanie towarzyskich i osobistych stosunkow/kontaktów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exercising social and individual relations
Polish translation:nawiązywanie/ utrzymywanie towarzyskich i osobistych stosunkow/kontaktów
Entered by: Daisy7

11:16 Jun 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: exercising social and individual relations
Fragment REKOMENDACJI W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH WYKORZYSTYWANYCH DO CELÓW ZATRUDNIENIA:
Respect for the privacy and human dignity, in particular the possibility of exercising social and individual relations at the place of work, of the employee should be safeguarded in the collection and use of personal data for employment purposes.
czyli: Poszanowanie prywatności i godności pracownika, w szczególności możliwość ? w miejscu pracy, powinny być zabezpieczone w zakresie gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych do celów zatrudnienia
Daisy7
nawiązywanie towarzyskich i osobistych stosunkow
Explanation:
w miejscu pracy
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje wsz. bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nawiązywanie towarzyskich i osobistych stosunkow
bartek
4możliwość utrzymywania kontaktów towarzyskich i indywidualnych
dogandbone
3posiadać umiejętność nawiązywania osobistych i towarzyskich kontaktów
DarekS


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nawiązywanie towarzyskich i osobistych stosunkow


Explanation:
w miejscu pracy

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 158
Grading comment
dziekuje wsz. bardzo

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(possibility of) exercising social and individual relations
posiadać umiejętność nawiązywania osobistych i towarzyskich kontaktów


Explanation:
.

DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
możliwość utrzymywania kontaktów towarzyskich i indywidualnych


Explanation:
possibility włączyłam umyślnie w tłumaczenie tego zwrotu

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-06-20 11:32:22 GMT)
--------------------------------------------------

może być \"osobistych\"...

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish