KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

i hope that you have a good reason for not writing to me!

Polish translation: Mam nadzieję, że masz dobry powód, żeby do mnie nie pisać!


09:50 Nov 15, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / common
English term or phrase: i hope that you have a good reason for not writing to me!
letter to a friend
rachel
Polish translation:Mam nadzieję, że masz dobry powód, żeby do mnie nie pisać!
Explanation:
Without diacritics:

Mam nadzieje, ze masz dobry powod, zeby do mnie nie pisac!
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Mam nadzieję, że masz dobry powód, żeby do mnie nie pisać!
Hanna Burdon
5Musisz mieć swoje powody, żeby do mnie nie pisać !xxxMala Mi
5Musisz miec jakis powod, ze do mnie nie piszesz
Teresa Goscinska


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Mam nadzieję, że masz dobry powód, żeby do mnie nie pisać!


Explanation:
Without diacritics:

Mam nadzieje, ze masz dobry powod, zeby do mnie nie pisac!

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
4 hrs

agree  leff
480 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Musisz miec jakis powod, ze do mnie nie piszesz


Explanation:
Musi byc jakis powod ze do mnie nie piszesz OR
Musi byc jakas przyczyna, ze do mnie nie piszesz

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Musisz mieć swoje powody, żeby do mnie nie pisać !


Explanation:
Taki zwrot jest najbardziej popularny w mowie potocznej.

xxxMala Mi