KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

What a Waste

Polish translation: Czy dzieci lubią śmieci?


11:17 Dec 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: What a Waste
Jest to tytuł krótkiej kreskówki dla dzieci w wieku 5-7 lat, stanowiącej część serii do nauki przyrody.

W tym odcinku bohaterowie najpierw znajdują się w lesie nie dość, że zaśmieconym, to jeszcze częściowo spalonym z powodu nieugaszonego ogniska.
Potem lądują na składowisku odpadów i rozmawiają o odpadach w ogóle, możliwościach recyklingu itp.

Jak ugryźć to podwójne (w pewnym sensie) znaczenie waste (szkoda lasu i odpady), żeby jeszcze zrozumiały to 5-7 latki?

Dzięki z góry za sugestie.
PAS
Polish translation:Czy dzieci lubią śmieci?
Explanation:
Osobiście odszedłbym od dosłowności i nawiązał w tytule do treści rozmowy postaci.
Selected response from:

Witold Hrycyk
Grading comment
Zapomniałem napisać, że bohaterami są zwierzaki ;-), ale to pasuje bardzo ładnie. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Czy dzieci lubią śmieci?
Witold Hrycyk
4 +1szkoda lasu
Wiola Karwacka


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
what a waste
Czy dzieci lubią śmieci?


Explanation:
Osobiście odszedłbym od dosłowności i nawiązał w tytule do treści rozmowy postaci.

Witold Hrycyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zapomniałem napisać, że bohaterami są zwierzaki ;-), ale to pasuje bardzo ładnie. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karolina Ojrzynska-Stasiak: fajne!
3 mins

agree  Dorota Nowakówna: bardzo fajne
42 mins

agree  Agnieszka Zmuda: fajnie nadzwyczajnie :)
44 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
what a waste
szkoda lasu


Explanation:
A może wła¶nie tak - szkoda lasu, tak jak mówimy szkoda czasu, a jeszcze dodatkowo szkoda wyrz±dzona lasom?

Wiola Karwacka
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska: super!
14 hrs
  -> dzięki.