KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

aisle concession sales

Polish translation: obnośna sprzedaż napojów i jedzenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aisle concession sales
Polish translation:obnośna sprzedaż napojów i jedzenia
Entered by: legato

17:59 Apr 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: aisle concession sales
Kontekstu niewiele - chodzi o jeden z elementów, który wyeliminował w swej ofercie pewien znany zespół wystawiający przedstawienia cyrkowe.

Ktoś może wie, o co właściwie chodzi?
warsaw_guy
obnosna sprzedaz napojow i jedzenia
Explanation:
Concessions: miejsca sprzedajace jedzenie i inne rzeczy w czasie imprez. Zwykle sa to stanowiska dzierzawione przez restauracje, pizerie, sklepy.
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2obnosna sprzedaz napojow i jedzenialegato
2sprzedaż ze zniżką biletów na miejsca przy przejściuyastee


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sprzedaż ze zniżką biletów na miejsca przy przejściu


Explanation:
1/ sprzedaż ze zniżką biletów na miejsca przy przejściu
2/ wyprzedaż "alejkowa" tzn. ktoś chodzi po alejce, przejściu i sprzedaje cośtam ze zniżką

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
obnosna sprzedaz napojow i jedzenia


Explanation:
Concessions: miejsca sprzedajace jedzenie i inne rzeczy w czasie imprez. Zwykle sa to stanowiska dzierzawione przez restauracje, pizerie, sklepy.

legato
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
13 hrs

agree  SlawekW
18 hrs