KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

stick at things

Polish translation: mial slomiany zapal/robić po łebkach/nie przykładać się


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stick at things
Polish translation:mial slomiany zapal/robić po łebkach/nie przykładać się
Entered by: dinde

15:13 Sep 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: stick at things
he found it difficult to stick at things
rozumiem, ze skupic sie na jednym, ale nie przychodza mi do glowy zadne inne okreslenia na taka przypadlosc
dinde
mial slomiany zapal
Explanation:
oczywiscie w niezbyt formalnym kontekscie
Selected response from:

Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przykładać się do czegoś / wytrwać przy czymś
moltar
4 +1mial slomiany zapal
Aleksandra Fiddler


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
he found it difficult to stick at things
mial slomiany zapal


Explanation:
oczywiscie w niezbyt formalnym kontekscie

Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  moltar: nie głupie:) pzdr
3 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przykładać się do czegoś / wytrwać przy czymś


Explanation:
Zależy od szerszego kontekstu, ale może Ci to pomoże.

--------------------------------------------------
Note added at   22 min (2008-09-05 15:36:22 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie coś w rodzaju: nie mógł wysiedzieć...

moltar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Fiddler: a moze inaczej - wszystko robil po lebkach? lub mial slomiany zapal?
4 mins
  -> :)