KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

to scare someone half to death

Polish translation: szkoda, że tylko "prawie"


13:09 Feb 21, 2012
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: to scare someone half to death
Z kreskówki 'ghostbusters:
Cambell: It's about time, ghostbusters. Some cheeky ghost has broken all
my best china, rearranged my furniture and scared little Pifies half
to death. Du, du, du, baby, du, du, du, baby.
Peter: Too bad it didn't work on the other half.


Pifies to imie jej pieska.
Jak byscie przetlumaczyli to co odpowiada Peter.
dzieki
meg17
Polish translation:szkoda, że tylko "prawie"
Explanation:
Jeśli "wystraszyć prawie na śmierć", to jest odpowiedź na pytanie, nie tłumaczenie. Jak dla mnie brzmi świetnie, i oddaje głębię uczuć między pieskiem a Peterem.
Selected response from:

Adrian Liszewski
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7szkoda, że tylko "prawie"
Adrian Liszewski
4 +1przestraszyć/wystraszyć kogoś prawie na śmierć
Rafal Piotrowski
4 +1przstraszyć kogoś na śmierć
Edyta Grozowska
4być na wpół żywym ze strachuolyander
3przestraszył niemalże na śmierć
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przestraszyć/wystraszyć kogoś prawie na śmierć


Explanation:
Moim zdaniem :)

R.

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Kozak
17 mins
  -> Thx :)

neutral  Edyta Grozowska: Wszystko super extra, tylko że pytanie dotyczy właściwie odpowiedzi na to zdanie. Radzę uważnie przeczytać wpis pytającego ;)
27 mins
  -> Można się spierać, ale pax :)

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przestraszył niemalże na śmierć


Explanation:


odp. - szkoda, że przestał/skończył za wcześnie

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 220

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przstraszyć kogoś na śmierć


Explanation:
Cambell: Ten duch ... przestraszył mojego małego Pifiego na śmierć!

Peter: Szkoda, że nieskutecznie.

;-)

Edyta Grozowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Piotrowski: O, ładnie :)
3 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
szkoda, że tylko "prawie"


Explanation:
Jeśli "wystraszyć prawie na śmierć", to jest odpowiedź na pytanie, nie tłumaczenie. Jak dla mnie brzmi świetnie, i oddaje głębię uczuć między pieskiem a Peterem.

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 17
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Golias: Zgadzam się. Właśnie tak bym to przetłumaczyła.
2 mins

agree  Stanislaw Czech, MCIL
43 mins

agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr

agree  allp
4 hrs

agree  Polangmar
5 hrs

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
5 hrs

agree  Rafal Piotrowski: Lepsze zdecydowanie, confiteor. BTW: czemu żaba podstawia nogę, gdy konie kują? ;)
1 day8 hrs
  -> Świetne porzekadło, muszę je zapamiętać:)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
być na wpół żywym ze strachu


Explanation:
może tak

olyander
Native speaker of: Native in PolishPolish