to go against one\'s side of sth

Polish translation: występowac przeciwko sobie

English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: to go against one\'s side of sth
If that provider is needing to change the technique a little bit and I know I'm going against my side of this, but I'm okay with it, no I want you to be paid per specimen and rather that, oh here just ship this off, no.

https://youtu.be/rJPLzMIC7CI?t=445

Postępuję wbrew sobie? Bardzo dziękuję.
Epcia33
Polish translation:występowac przeciwko sobie
Explanation:
Zasadniczo propozycja Geopieta jest OK.
Wydaje mi się, że to, o co tej pani tak naprawdę chodzi, zawarte jest w dalszej części jej wypowiedzi. Ona sama proponuje, że jeżeli lekarze trochę zmienią technikę i będą w stanie dać jej nienaruszone organy, to ona jest gotowa zapłacić więcej. Proponowanie większej zapłaty jest - z prostego biznesowego punktu widzenia - działaniem przeciwko sobie lub przeciwko stronie, którą się reprezentuje. Czyli...
... wiem, że to co teraz powiem zabrzmi jak działanie przeciwko sobie, ale niech tam.., jeśli lekarz będzie musiał... żeby... to ja zapłacę...
Selected response from:

Robert Foltyn
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2występowac przeciwko sobie
Robert Foltyn
1 +1iść/działać/mówić na przekór samej sobie
geopiet


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
iść/działać/mówić na przekór samej sobie


Explanation:
.

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 243

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
występowac przeciwko sobie


Explanation:
Zasadniczo propozycja Geopieta jest OK.
Wydaje mi się, że to, o co tej pani tak naprawdę chodzi, zawarte jest w dalszej części jej wypowiedzi. Ona sama proponuje, że jeżeli lekarze trochę zmienią technikę i będą w stanie dać jej nienaruszone organy, to ona jest gotowa zapłacić więcej. Proponowanie większej zapłaty jest - z prostego biznesowego punktu widzenia - działaniem przeciwko sobie lub przeciwko stronie, którą się reprezentuje. Czyli...
... wiem, że to co teraz powiem zabrzmi jak działanie przeciwko sobie, ale niech tam.., jeśli lekarz będzie musiał... żeby... to ja zapłacę...

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108