shopping party

Polish translation: impreza zakupowa

English term or phrase:shopping party
Polish translation:impreza zakupowa
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

09:32 May 9, 2018
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: shopping party
Wygląda to na jakąś imprezkę, ale jak to tłumaczyć?

http://tiny.pl/g23bp
bourriquet
Poland
impreza zakupowa
Explanation:
Fajna impreza zakupowa z warsztatami i wykładami :)
Added 04 March 2014, 14:27; Małgo SiaMałgo Sia

Hej może chcecie wybrać się na fajną imprezę ? Właśnie się dowiedziałam, że w ten weekend w Blue City (Warszawa) będzie Targ Jedyny na Wiosnę w czasie którego będzie można obejrzeć i kupić fajne ubrania od młodych projektantów, rękodzieło, dodatki do domu, biżuterię artystyczną, kosmetyki naturalne i zdrową żywność.
Do tego w czasie imprezy będzie wiele darmowych warsztatów rękodzieła, np. będzie można nauczyć się robić samodzielnie biżuterię, będą też warsztaty z decoupage, szycia i tkania :)
Można też posłuchać wykładów o zdrowiu i urodzie :) i skorzystać z pomocy np. dietetyka lub wizażystek.

Ma ktoś ochotę się wybrać ?
http://modnapolka.pl/forum/thread/view/id/146888
cccccccccccccccccccccccc

To nie koniec atrakcji! Tuż po przeprowadzce, 2 sierpnia w godz.20-24, w nowej siedzibie butiku odbędzie się niezwykła, impreza zakupowa. Z tej okazji, już po raz drugi, Creme de la Creme oraz inne, zaprzyjaźnione niezależne miejsca, m.in. Portobello Vintage, Idea Fix czy Opa & Company przygotowały dla wszystkich uczestników specjalne okazje, których nie można przegapić!

Zapraszamy na stronę wydarzenia
http://www.miastokobiet.pl/pierzaste-lampy-eos-w-creme-de-la...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1impreza zakupowa
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 +1impreza szopingowa / party szopingowe
Roman Kozierkiewicz


Discussion entries: 1





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
impreza zakupowa


Explanation:
Fajna impreza zakupowa z warsztatami i wykładami :)
Added 04 March 2014, 14:27; Małgo SiaMałgo Sia

Hej może chcecie wybrać się na fajną imprezę ? Właśnie się dowiedziałam, że w ten weekend w Blue City (Warszawa) będzie Targ Jedyny na Wiosnę w czasie którego będzie można obejrzeć i kupić fajne ubrania od młodych projektantów, rękodzieło, dodatki do domu, biżuterię artystyczną, kosmetyki naturalne i zdrową żywność.
Do tego w czasie imprezy będzie wiele darmowych warsztatów rękodzieła, np. będzie można nauczyć się robić samodzielnie biżuterię, będą też warsztaty z decoupage, szycia i tkania :)
Można też posłuchać wykładów o zdrowiu i urodzie :) i skorzystać z pomocy np. dietetyka lub wizażystek.

Ma ktoś ochotę się wybrać ?
http://modnapolka.pl/forum/thread/view/id/146888
cccccccccccccccccccccccc

To nie koniec atrakcji! Tuż po przeprowadzce, 2 sierpnia w godz.20-24, w nowej siedzibie butiku odbędzie się niezwykła, impreza zakupowa. Z tej okazji, już po raz drugi, Creme de la Creme oraz inne, zaprzyjaźnione niezależne miejsca, m.in. Portobello Vintage, Idea Fix czy Opa & Company przygotowały dla wszystkich uczestników specjalne okazje, których nie można przegapić!

Zapraszamy na stronę wydarzenia
http://www.miastokobiet.pl/pierzaste-lampy-eos-w-creme-de-la...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 450

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Pozdrawiam szopingującego w USA i z pewnością organizującego party szopingowe - proszę przysłać zaproszenie niezwłocznie!!
4 hrs
  -> Let's shop till we drop. Szopingować do wykończonia.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
impreza szopingowa / party szopingowe


Explanation:
Tego rodzaju paskudztwa językowe można znaleźć w Internecie - więc podałem, ale jestem z gruntu przeciw - skłaniam się do propozycji Franka - naszego dojrzałego szopingowca lub zakupowca od lat szopingującego w USA.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Wolałbym szopenować niż szopingować, ale w twoim towarzystwie szoping będzie wspaniała imprezą.
15 mins
  -> Szopenować będę w najbliższą niedzielę - zaczynaja się koncerty w Łazienkach Królewskich - chodzimy systematycznie, bo niewiele brakowało, abym poszedł w tym kierunku - gram co prawda na pianinie, ale nie Chopina.