one\'s own subject

Polish translation: z jego własnej dziedziny

English term or phrase:of one's own subject
Polish translation:z jego własnej dziedziny
Entered by: mike23

10:02 May 12, 2018
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: one\'s own subject
As a distinguished bacteriologist noblesse oblige that he should not be pusillanimous in the exercise of the special methods of his own subject.

Mam problem ze zrozumieniem tego zdania :/ Szlachectwo obowiązuje bakteriologia, żeby nie był bojaźliwy?... Dziękuję za pomoc!
Turn social sharing on.
Like 15
Epcia33
metody z jego własnej dziedziny
Explanation:
... aby nie był zbyt nieśmiały/nazbyt powściągliwy w stosowaniu ... metod z jego własnej dziedziny.
Selected response from:

mike23
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3metody z jego własnej dziedziny
mike23
3metody jego własnego przedmiotu/pola badania
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metody jego własnego przedmiotu/pola badania


Explanation:
Propozycja.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 450

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metody z jego własnej dziedziny


Explanation:
... aby nie był zbyt nieśmiały/nazbyt powściągliwy w stosowaniu ... metod z jego własnej dziedziny.

mike23
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 133