KudoZ home » English to Polish » Genetics

who was born with her donor's 6-year-old nucleus in every cell

Polish translation: aby urodzila sie z JUZ szescioletnim jadrem dawcy w swoich komorkach

21:05 Oct 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Genetics
English term or phrase: who was born with her donor's 6-year-old nucleus in every cell
Recently, a stunning scientific feat enabled an ordinary sheep to give up a few cells and produce a delayed identical twinóa clone named Dolly, who was born with her donorís 6-year-old nucleus in every cell of her body.
Aleksandra Mentel
Polish translation:aby urodzila sie z JUZ szescioletnim jadrem dawcy w swoich komorkach
Explanation:
...Dolly, ktorej wszystkie komorki juz w momencie urodzenia zawieraly szescioletnie jadra swoje blizniaczki.
Te jezykowe kontorsje dla podkreslenia, ze Dolly musiala zyc krocej, bo jej jadra komorkowe nie mialy pelnego zestawu telomerow, czy jak tam sie nazywa ta molekularna klepsydra dlugosci naszego zycia.
Selected response from:

tatulko1
Grading comment
Dziekuje.Najbardziej podobała mi sie ta druga wersja ...Dolly,której...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4która urodziła się z sześcioletnim jądrem (komórkowym) dawcy w każdej komór
Magda Dziadosz
4która urodziła się posiadając w każdej z komórek swego ciała 6-letnie jądro
Pawel Politylo
3aby urodzila sie z JUZ szescioletnim jadrem dawcy w swoich komorkach
tatulko1


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
która urodziła się z sześcioletnim jądrem (komórkowym) dawcy w każdej komór


Explanation:
lub
której komórki w momencie urodzin zawierały sześcioletnie jądra dawcy.

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aby urodzila sie z JUZ szescioletnim jadrem dawcy w swoich komorkach


Explanation:
...Dolly, ktorej wszystkie komorki juz w momencie urodzenia zawieraly szescioletnie jadra swoje blizniaczki.
Te jezykowe kontorsje dla podkreslenia, ze Dolly musiala zyc krocej, bo jej jadra komorkowe nie mialy pelnego zestawu telomerow, czy jak tam sie nazywa ta molekularna klepsydra dlugosci naszego zycia.

tatulko1
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziekuje.Najbardziej podobała mi sie ta druga wersja ...Dolly,której...

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
która urodziła się posiadając w każdej z komórek swego ciała 6-letnie jądro


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 26 mins (2004-10-05 11:32:34 GMT)
--------------------------------------------------

zapomniałem dodać \"dawcy\" na końcu

Pawel Politylo
Native speaker of: Native in PolishPolish