KudoZ home » English to Polish » Geography

page-oriented map presentation

Polish translation: zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:page-oriented map presentation
Polish translation:zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy
Entered by: big_fish

20:34 Dec 9, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Geography
English term or phrase: page-oriented map presentation
The dominant axis has influence on the MMI design, favouring the page-oriented map presentation.
big_fish
zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy
Explanation:
zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy; (graficznego planu)

page-oriented=zorientowany stronicowo (np.wydruk)
map=mapa, plan

"... in Report Engine). J?zyk Clarion zawiera nowoczesny, zorientowany stronicowo (page-oriented)
report engine, wspomagaj?cy zaawansowane w?a?ciwo?ci, takie ... "
www.speed.pl/html/body_produkty.html
Selected response from:

ponar
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stronicowa prezentacja mapdesperado
4zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapyponar
4przedstawienie mapy nastawione na arkusze
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedstawienie mapy nastawione na arkusze


Explanation:
OR
przedstawienie mapy w formie arkuszy

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy


Explanation:
zorientowana stronicowo prezentacja planu/mapy; (graficznego planu)

page-oriented=zorientowany stronicowo (np.wydruk)
map=mapa, plan

"... in Report Engine). J?zyk Clarion zawiera nowoczesny, zorientowany stronicowo (page-oriented)
report engine, wspomagaj?cy zaawansowane w?a?ciwo?ci, takie ... "
www.speed.pl/html/body_produkty.html

ponar
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: Sorry, ale to fatalna polszczyzna - równie fatalna jak na stronie, na którą się powołujesz :-(
50 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stronicowa prezentacja map


Explanation:
:o)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish