KudoZ home » English to Polish » Geology

tensional release

Polish translation: rozładowanie naprężeń


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tensional release
Polish translation:rozładowanie naprężeń
Entered by: Ryszard Matuszewski

10:02 Dec 30, 2005
English to Polish translations [PRO]
Science - Geology
English term or phrase: tensional release
nagłe przemieszczenie spowodowane naporem mas skalnych, termin używany też w sejsmologii
Ryszard Matuszewski
rozładowanie naprężeń tensyjnych
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3odprężenieA.G.
3rozładowanie naprężeń tensyjnychPiotr Wargan


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozładowanie naprężeń tensyjnych


Explanation:
propozycja

Piotr Wargan
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzięki!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odprężenie


Explanation:
jako skutek działania napręzeń rozciągających

efekty odprężenia uzyskuje się stosując eksploatację z pełnym zawałem stropu (dodatkowe odprężenie górotworu,; strzelanie wstrząsowe- polega na ...
www.geology.za.pl/news/gornictwo/tapania.html - 10k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12