KudoZ home » English to Polish » Human Resources

role mapping exercise

Polish translation: zajęcia/ćwiczenia z zakresu/na temat przyporządkowania ról


17:33 Sep 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: role mapping exercise
Prezentacja nt. połączenia dwóch firm, slajd dotyczy zmian kadrowych:

Results from role mapping exercise will determine in detail what will happen.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:zajęcia/ćwiczenia z zakresu/na temat przyporządkowania ról
Explanation:
Nieśmiała propozycja
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
przyporządkowanie ról - tak napisałam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ćwiczenia ustawień funkcyjnych / ćwiczenia ustaleń funkcyjnychbabetka
3zajęcia/ćwiczenia z zakresu/na temat przyporządkowania ról
Dariusz Saczuk


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zajęcia/ćwiczenia z zakresu/na temat przyporządkowania ról


Explanation:
Nieśmiała propozycja

Example sentence(s):
  • ...a w komunikacji chodzi o wyjaśnienie problemów, przyporządkowanie ról poszczególnym pracownikom i rozwianie ich wątpliwości...
  • wstępne przyporządkowanie ról,; przygotowanie zapytania ofertowego,; ocena ofert i wybór systemu,; podpisanie umowy. ...

    Reference: http://www.proto.pl/archiwum/info?itemId=27232
    www.ioz.pwr.wroc.pl/pracownicy/balyuk/files/wyklad-wdrozeniezisz.ppt -
Dariusz Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
przyporządkowanie ról - tak napisałam

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ćwiczenia ustawień funkcyjnych / ćwiczenia ustaleń funkcyjnych


Explanation:
ćwiczenia ustawień funkcyjnych

choć brzmi może troche zbyt technicznie

babetka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish