KudoZ home » English to Polish » Human Resources

general manufacturing operator

Polish translation: pracownik ogólnoprodukcyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:general manufacturing operator
Polish translation:pracownik ogólnoprodukcyjny
Entered by: Polangmar

08:38 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources
English term or phrase: general manufacturing operator
GMO
extension of your contract as General Manufacturing Operator...
makawa
generalny specjalista ds. produkcji
Explanation:
Ewentualnie:
ogólny specjalista ds. produkcji

http://tinyurl.com/256zyr

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:40:45 GMT)
--------------------------------------------------

Po rozszerzeniu kontekstu proponuję:
- ogólny pracownik produkcyjny
- pracownik ogólny
- pracownik produkcyjny

http://tinyurl.com/2qpx5y
http://tinyurl.com/2our7y

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:43:19 GMT)
--------------------------------------------------

Lub:
pracownik ogólnoprodukcyjny

http://tinyurl.com/3y4u7e

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:45:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/37eqoh
http://tinyurl.com/3cotxn
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
wersja po rozszerzonym...
ta
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3generalny specjalista ds. produkcjiPolangmar
3operator urządzeń ogólno produkcyjnychrobwoj


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
operator urządzeń ogólno produkcyjnych


Explanation:
taka propozycja bez kontekstu precyzującego co taki jegomość ma robić

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: 1. "Ogólnoprodukcyjnych" to jedno słowo. 2. Co to są "urządzenia ogólnoprodukcyjne"?: http://je.pl/4c65
13 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
generalny specjalista ds. produkcji


Explanation:
Ewentualnie:
ogólny specjalista ds. produkcji

http://tinyurl.com/256zyr

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:40:45 GMT)
--------------------------------------------------

Po rozszerzeniu kontekstu proponuję:
- ogólny pracownik produkcyjny
- pracownik ogólny
- pracownik produkcyjny

http://tinyurl.com/2qpx5y
http://tinyurl.com/2our7y

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:43:19 GMT)
--------------------------------------------------

Lub:
pracownik ogólnoprodukcyjny

http://tinyurl.com/3y4u7e

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-19 22:45:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/37eqoh
http://tinyurl.com/3cotxn

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 807
Grading comment
wersja po rozszerzonym...
ta