KudoZ home » English to Polish » Human Resources

effective manager overall

Polish translation: kierownik skuteczny w ogólnym rozrachunku/calościowo/w ujęciu całościowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:effective manager overall
Polish translation:kierownik skuteczny w ogólnym rozrachunku/calościowo/w ujęciu całościowym
Entered by: Witold Chocholski

21:19 Nov 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: effective manager overall
niestety caly kontekst to:

Is an effective manager overall

pochodzi z ankiety pracowniczej
iseult
United States
kierownik skuteczny w ogólnym rozrachunku/calościowo/w ujęciu całościowym
Explanation:
Może jakoś tak?

Całym kontekstem jest tutaj ankieta i grupa sąsiadujących pytań :-)
Selected response from:

Witold Chocholski
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim!
Dobranoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ogólnie rzecz biorąc,ogólnie/ skuteczny menedżer
Jolanta Kasprzak-Sliwinska
4kierownik skuteczny w ogólnym rozrachunku/calościowo/w ujęciu całościowym
Witold Chocholski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kierownik skuteczny w ogólnym rozrachunku/calościowo/w ujęciu całościowym


Explanation:
Może jakoś tak?

Całym kontekstem jest tutaj ankieta i grupa sąsiadujących pytań :-)

Witold Chocholski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dziękuję wszystkim!
Dobranoc!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ogólnie rzecz biorąc,ogólnie/ skuteczny menedżer


Explanation:
Biorąc pod uwagę całokształt, nie wnikając w szczegóły, można ocenić, że jest to skuteczny menedżer, kierownik, łotewer, dobranoc.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-11-04 21:34:54 GMT)
--------------------------------------------------

Albo tak jak napisał pan Witold. Coś z i dobrze umocowane w kontekście.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2008-11-06 23:43:20 GMT)
--------------------------------------------------

Skoro trudno wybrać, służę pomocą: jeśli odpowiedzi są podobne, proszę nagrodzić tę, która pojawiła się jako pierwsza, tj. odpowiedź pana Witolda (nie widziałam jej, pisząc swoją). Swojej odpowiedzi nie ukryję, bo jednak stanowi jakąś alternatywę i może się kiedyś przyda (np. mnie) :) Nie ma sprawy, też dziękuję. Dobranoc Państwu!

Jolanta Kasprzak-Sliwinska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Trudno wybrać, ponieważ odpowiedzi takie podobne. Dziękuję wszystkim!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka
2 mins