KudoZ home » English to Polish » Human Resources

standard work flows

Polish translation: standardowe przepływy pracy


21:40 Nov 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: standard work flows
Another key strength of many of these companies – TCS, Hon Hai, Pearl River Piano, and others – is their ability to manage very large workforces in one location, something most Western companies gave up on decades ago. They excel at organizing workers into cells and designing standard work flows and feedback.
madziag
Polish translation:standardowe przepływy pracy
Explanation:
Takie dosłowne, ale używane.

Mogą też być "obiegi pracy", "przepływy zadań", a tutaj może nawet "procedury (pracy/postępowania)", hm?
Selected response from:

Jolanta Kasprzak-Sliwinska
Poland
Grading comment
dziękuję, a Wojtkowi za linka :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1standardowe przepływy pracy
Jolanta Kasprzak-Sliwinska
3schematy [standardy ] pracyrikariannon
3schemat(y) przepływu informacji/dokumentów
Jerzy Matwiejczuk
Summary of reference entries provided
Dla porównania
Wojciech Sztukowski

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
standardowe przepływy pracy


Explanation:
Takie dosłowne, ale używane.

Mogą też być "obiegi pracy", "przepływy zadań", a tutaj może nawet "procedury (pracy/postępowania)", hm?


Jolanta Kasprzak-Sliwinska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję, a Wojtkowi za linka :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/57ppsh
3 days2 hrs
  -> dzięki

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schemat(y) przepływu informacji/dokumentów


Explanation:
Może być też po prostu "system obiegu dokumentów".

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 213

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schematy [standardy ] pracy


Explanation:
Bo może przenoszę to z azjatyckiej firmy w której ja pracuje, ale u nas na wszystkie procesy są procedury, instrukcje etc. często w kształcie tzw. work flowcharts (lub work flows) właśnie czyli schematów obrazujących przepływ pracy i odpowiedzialności w danym procesie/zadaniu.

rikariannon




Reference comments


13 hrs
Reference: Dla porównania

Reference information:
Procesy workflow.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=%22procesy+work...
Wojciech Sztukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62