KudoZ home » English to Polish » Human Resources

stretch

Polish translation: sięgnąć wyżej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stretch
Polish translation:sięgnąć wyżej
Entered by: asia20002

05:22 Feb 24, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: stretch
W tekście dotyczącym coachingu.
Coaching for development is about stretching ourselves and being stretched to live into a greater potential.
Inne zdanie:
Help them to stretch, to develop new capacities, to think about themselves in newer, broader, higher potential ways.
asia20002
Poland
sięgnąć wyżej
Explanation:
Pasuje tutaj do drugiego przykładu "pozwól im sięgnąć wyżej, aby rozwinęli....

"Z COACHEM IDZIESZ DALEJ
Słyszałeś, że coaching wspiera realizację ambitnych celów i rozwiązywania trudności? Tak. Coaching pozwala sięgać dalej i wyżej, niż sami sobie pozwalamy."
http://www.active-coaching.pl/index-3.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-02-24 21:12:55 GMT)
--------------------------------------------------

"Specjalizuję się w pracy z klientami szukającymi pasji w życiu i pracy oraz szukającymi równowagi pomiędzy tymi obszarami. Pokazuję nowe możliwości i wspieram klientów inspirując i zarażając entuzjazmem. Pomagam zrealizować ambitne cele, mobilizuję do realizacji swoich marzeń i sięgania wyżej, a także znajdowania radości i sensu, tam gdzie jesteśmy. Wspólnie z klientem odkrywamy potrzeby, pragnienia oraz wartości w życiu zawodowym, a także prywatnym.

Wierzę, że coaching daje nieograniczone wsparcie klientom. Praca coacha jest moją pasją i radością. W życiu i pracy ważne są dla mnie takie wartości jak zaufanie i odpowiedzialność, a także rozwój."
http://icf.org.pl/index.php/pl/o-icf/aktualnoci/227-sylwetki...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-02-24 21:15:24 GMT)
--------------------------------------------------

"Coaching w podróży "Sukces a indywidualność czyli mój life balance"
Dzięki odwadze by iść własną drogą zyskujesz nie tylko szansę na sięganie wyżej niż inni, ale też żyjesz pełniej i tak byś właśnie Ty była z tym szczęśliwa."
http://www.kobietywpodrozy.com/oferta/32-singapurkuala-lumpu...
Selected response from:

Dorota Madrzyk
United States
Grading comment
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyzwaniejarekab
4sięgnąć wyżej
Dorota Madrzyk
3rozwinąć swój potencjałAllda
3dać z siebie więcej
Aleksandra Fiddler
3sięgnąć do głębszych pokładówRobert Foltyn
3rozwinąć się
geopiet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyzwanie


Explanation:
stawiać sobie wyzwanie

jarekab
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sięgnąć do głębszych pokładów


Explanation:
może w tym drugim kontekście się przyda:
sięgnąć do głębszych pokładów własnych możliwości

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dać z siebie więcej


Explanation:
tak bym to ujęła

Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwinąć się


Explanation:


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwinąć swój potencjał


Explanation:
.

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sięgnąć wyżej


Explanation:
Pasuje tutaj do drugiego przykładu "pozwól im sięgnąć wyżej, aby rozwinęli....

"Z COACHEM IDZIESZ DALEJ
Słyszałeś, że coaching wspiera realizację ambitnych celów i rozwiązywania trudności? Tak. Coaching pozwala sięgać dalej i wyżej, niż sami sobie pozwalamy."
http://www.active-coaching.pl/index-3.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-02-24 21:12:55 GMT)
--------------------------------------------------

"Specjalizuję się w pracy z klientami szukającymi pasji w życiu i pracy oraz szukającymi równowagi pomiędzy tymi obszarami. Pokazuję nowe możliwości i wspieram klientów inspirując i zarażając entuzjazmem. Pomagam zrealizować ambitne cele, mobilizuję do realizacji swoich marzeń i sięgania wyżej, a także znajdowania radości i sensu, tam gdzie jesteśmy. Wspólnie z klientem odkrywamy potrzeby, pragnienia oraz wartości w życiu zawodowym, a także prywatnym.

Wierzę, że coaching daje nieograniczone wsparcie klientom. Praca coacha jest moją pasją i radością. W życiu i pracy ważne są dla mnie takie wartości jak zaufanie i odpowiedzialność, a także rozwój."
http://icf.org.pl/index.php/pl/o-icf/aktualnoci/227-sylwetki...

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-02-24 21:15:24 GMT)
--------------------------------------------------

"Coaching w podróży "Sukces a indywidualność czyli mój life balance"
Dzięki odwadze by iść własną drogą zyskujesz nie tylko szansę na sięganie wyżej niż inni, ale też żyjesz pełniej i tak byś właśnie Ty była z tym szczęśliwa."
http://www.kobietywpodrozy.com/oferta/32-singapurkuala-lumpu...


Dorota Madrzyk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.